Bmw323 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei! Har laget en nettside jeg ønsker en evaluering på Siden er laget i web page maker, lurer ting som omgår design brukervennelighet og selfølgelig hvordan jeg skal få kundene til og finne meg først i google:p Anyway, her ern: Visit My Website lurer også på hva f*** som gjør at det komme understrek under www.flisogmur.com inne på sida + at noen av linkene blir lilla:S Mvh Finn Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 ...Siden er laget i web page maker, ... lurer også på hva f*** som gjør at det komme understrek under www.flisogmur.com inne på sida + at noen av linkene blir lilla:S ... Jeg kjenner ikke "web page maker", men det er helt tydelig at dere ikke er venner. Mange nettlesere setter understrekning for lenker som standard, og du har simpelthen ikke endret dette. Det er veldig mye rart i kildekoden. For å si det sånn. Frode Lenke til kommentar
Bmw323 Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Åjaja! såklart, det er jo en link...! Ikke mitt beste området det her... Men kildekoden sier du? gresk... Tusen takk Frode:) Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Siden er, etter min mening, ganske kjedelig. Eneste er menyen som kanskje kan være noe, men ellers er den ikke stort å skryte av. Jeg ville satt meg ned og lært meg litt mer om programmet før du begynner med å lage sider osv. Bare min mening -Fredrik Lenke til kommentar
Bmw323 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Veldig bra! kritikk jeg er ute etter... Skal prøve og være litt mer kreativ! noen forslag til åssen jeg kommer mer frem i google? regner med folk søker på slikt som ''flislegger i vestfold''?osv.... Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå