Gå til innhold

acer 22" wide til 250kr? wooot?

Anbefalte innlegg

Om du likevel skulle være interessert i å kjøpe skjermen, kan vi grunnet feilen tilby den til vår kostpris à 1220 + frakt og mva.

Det fikk ikke jeg som tilbud fra amentio :roll:

"Hei,

Dessverre er produktet i din ordre feilpriset, og fjernet ifra vårt sortiment. Vi legge til alternativ vare forutsett at produktsum ikke overstiger ordresum evt. kansellere og fjerne resverasjon gjort på ordresum. Send svar på denne eposten med hva du ønsker å gjøre.

ACER P221W 22IN WIDE TFT GLOSS DIG 2500:1 300CD/QM 5MS HDCP BLACK IN (ET.EP1WE.002)"

Og ja... det er skrivefeil der, eller så mangler det et ord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det så jeg også...

Blir vel bare å få pengene tilbake, har ihvertfall ikke lyst til å bruke pengene mine der :p

Tror jeg skal vurdere å se på datakjeden, litt rart hvis den er feilpriset. Edit, den er tatt ut av sortementet den også :roll:

På disse andre butikkene så oppga de vel kanskje europrisen?

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Onlinebutikken? Bestilte der også, og ordren er fremdeles til behandling. Har ikke mottatt noe mail heller. Lov å håpe. ;)

Edit: nå fant visst de ut av det også ja.. produktet er ikke lengre i sortimentet deres, og da er det vel bare å vente på en mail. :p

Endret av mrhenrik
Lenke til kommentar

ja jeg har lært leksa mi :p .. men ble så ufattelig gira da jeg så prisene så måtte ha noen andres meninger og innspill.. hadde det bare vert en butikk som hadde denne prisen hadde jeg aldri brydd meg, men når 5-6 steder hadde pris på mellom 250 til 400kr begynte jeg å lure.. spess med tanke på at skjermen jeg har nå er på kanten til å ta kvelden, samt at lommeboka ikke inneholder så mye for tia..

btw så har ikke jeg fått noen tilbakemelding fra amentio så håper på det beste

Lenke til kommentar

Det er jo alltid noen som må prøve seg, er det for godt til å være sant så er det som regel det, er nok ingen som kommer til å få de til disse prisene, eller andre ting som er mistenkelig billig, så lenge nettbutikkene har tatt forbehold om feilprising o.l... så har de reservert seg mot dette.

burde egentlig ha vært en sticky om dette temaet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...