bjorna Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hos amentio: Produktet er ikke lenger i vårt sortiment. Ta kontakt om du trenger hjelp til å finne et erstatningsprodukt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 - vi er ikke nødvendigvis i stand til å stoppe ordren før den sendes. Lover bra i hvertfall. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Multicom og Amentio fjerna sine fra sortimentet nå. Bestilte for 450 inkl. frakt fra Onlinebutikken. :O Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 hm.. da er det en feil da, men det kan jo ikke ta tilbake eller kreve penger. Betalt er betalt.! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Multicom og Amentio fjerna sine fra sortimentet nå. Bestilte for 450 inkl. frakt fra Onlinebutikken. :O Butikkansatte leser vist forum de også.. Lenke til kommentar
reds Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Tja, bestilte likesågodt jeg. Valgte forhåndsbetaling via bankoverføring. Så venter jeg til i morra og ser om jeg får avslag før jeg evt. betaler. Lenke til kommentar
Wheezy Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 1.stk kjøpt og betalt fra "PC Express" for 399,- Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 1.stk kjøpt og betalt fra "PC Express" for 399,- Me 2. Kjøpt og betalt. Pen pris for en 22", samme om jeg har bruk for den eller ei, og finanskrise eller ei. Lenke til kommentar
adonay Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Multicom og Amentio fjerna sine fra sortimentet nå. Bestilte for 450 inkl. frakt fra Onlinebutikken. :O jeg og .. Vi får se om den kommer da.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 vel.. om det skulle være en glipp så håper jeg at de tar det seriøst og beklager og gir pengene tilbake uten noe tull, eller tilbyr en kompensasjon eller noe slikt.. Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 dere som har bestilt, si i fra så for som mulig, om dere får skjermen for 250 kr Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 dere som har bestilt, si i fra så for som mulig, om dere får skjermen for 250 kr De finner det nok ut imorra for å si det sånn. Multicom og Amentio har som sagt allerede fjerna skjermen helt fra sortimentet. Bestill nå - med VISA - da har du allerede betalt og de kan ikke trekke mer fra kontoen din når de oppdager feilen, altså må de enten gi deg pengene tilbake eller sende skjermen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 En kar her som tipsa om noe smart. Print ut kvitteringen. Så går dere til Elkjøp/lefdal og bruker prisgarantien der. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Flirer godt her jeg. Enkleste måten å sørge for at man ikke får et produkt til en slik nedsatt pris er å lage en tråd om det inne på et forum. Neste gang hold kjeft og bestill, 1 produkt kan gå igjennom men ikke 100. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 vel uansett så er det en begrensning på hvor mange som kan ha bestilt, da produktet ble fjerna ca 10 min etter at jeg la ut første post Lenke til kommentar
MartinMyhre Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Funker det med postoppkrav? Har ikke bankkortet mitt her nå Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Funker det med postoppkrav? Har ikke bankkortet mitt her nå Lettere å kansellere for butikken, iallefall ;(. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 nettbutikkene har nå fjernet produktet fra sine lister så å bestille er ikke lenger mulig fra amentilo og multicom Lenke til kommentar
MartinMyhre Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Fant kortet, bestillt på Pcexpress. Får se hva som skjer. Endret 16. november 2008 av MartinMyhre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå