vesleengen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 søkte i priseguide på 22" lcd skjermer til pc og kom over denne: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...bc:36167%3br:pg verste er at det er flere butikker som opererer med nesten samme pris : https://prisguiden.no/product.php?productId=91637 prisen varierer fra 251 til over 2500kr og amentilo har visst nok over 100 på lager ER DETTE FOR GODT TIL Å VÆRE SANT???!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, det er nok for godt til å være sant, men det er alltid gøy å se hva som skjer når du bestiller. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) 219kr på PC Express Jeg skjønner ingen ting jeg. Hadde det vært én butikk kunne jeg ha gått ut i fra at det var en feil, og prisguiden kan jo finne på å tro at ACER-klistremerker er en skjerm, men dette ser jo nesten ordentlig ut Endret 16. november 2008 av Heatsink Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 skal så bestille Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Er det noen regler som sier at man har rett til å heve kjøpet, hvis de finner på å sette prisen opp? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Enig med Heatsink, forsterkes av at det er flere butikker med litt varierende pris. Tror jaggu jeg må bestille en for å se hva som skjer. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det frister veldig å bestille, hva slags rettigheter har man når de finner ut at prisen har bomma? På en annen side kan det jo nesten ikke være en feil, det er jo nesten et titalls butikker som har den til under 1000-lappen! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det er ike merkelig i det hele tatt. det som har skjed er at leverandøren som alle disse har felles har hatt feil i sin prisdatabase. Da de andre så benytter sine egen priskalkyler som baserer seg på prisen fra importøren så blir deres priser også feil (og noe varierende pga. de har forskjelige kalkyler). -Stigma Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 betyr det at man kan kjøpe den for 250 kr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Så hvis man er tidlig ute og fullfører betalingen kan man risikere å få den billig? Endret 16. november 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Alle nettbutikkene har teksten "forbehold om trykkfeil", inkluderer det også priser, selv om man betaler den prisen med VISA før de får rettet på det? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 uansett jeg har bestilt og betalt så får se hva som skjer... ikke mitt problem at de ikke klarer å prise varene sine riktig... kanskje dette blir som den historien da elkjøp la ut ps2 til 10 kr og det endte med at flere fikk den for 10 kr Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Går prisen opp etter man har bestilt så har man jo forstatt 14 dagers angrerett Med så mye automatisering det er på de store nettbutikkene er det ikke umulig at handelen går igjennom selv om prisen er en feil, så det er bare å bestille og krysse fingerne. Endret 16. november 2008 av Heatsink Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 btw så er det miljøgebyr og en del frakt så blir litt over 400 for den... men det er jaggu et bra kjøp om jeg får den til den prisen.. er tross alt en 22"! Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 hm... du har jo betalt så... de kan jo ikke akuratt kreve mere penger Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg bestillte meg nå en. Så får vi se hva dem velger å gjøre.. Betalte med Visa, så dem kan jo ikke akuratt bare trekke resten av pengene etterpå. Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 hvis prisen er 250 kr i morra bestiller jeg Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Har skjedd slikt et par ganger før. Folk har ofte fått en mail om at det har vært en feil i databasen, og at de kan heve kjøpet dersom de ønsker det (etter å ha sett ny pris). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå