yinyou Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Her er hjemmesiden min: www.robertledang.com. Det første jeg lurer på er hvordan jeg kan få topp- og bunnpadding på linkene øverst i IE, som det er i firefox. CSS: div#top ul{ float:right; list-style:none; margin-top:62px;} div#top ul li{ float:left;} div#top ul a{ color:#ccc; padding:0.6em;} Det andre jeg lurer på er hvorfor overskriften i det grå feltet er litt midtstilt i firefox. Koden er som følgende: HTML: <div id="header"><h2>Overskrift</h2></div> CSS: div#header{ background-color:#ccc; border-bottom:1px #999 solid; width:100%;} h2{ color:#444; font:1.8em georgia, cambria; text-align:left;} CSS Endret 16. november 2008 av Ledang Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Overskriften i det grå feltet er ikke midtstilt, den blir bare dyttet mot høyre av h1-elementet som er 3em høyt. Endre høyden på h1 til 2.7em eller noe, så ser du at overskriften hopper tilbake til der den skal være. Har ikke IE akkurat her, så det første får noen andre svare på :-) Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Prøv: Firefox: padding. IE: Margin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå