Gå til innhold

Mangler lydkort driver

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en emachines 3265, som jeg akurat har lagt inn xp på nytt på.

mn det som e problemet mitt nå er det at jeg ikke finner noen lydkort driver

noen sted, har drivi på i 1time og søka rundt på google og alt.

Det hadde vært kjempe fint om noen kunna hjelpa meg og finni driver, for det

funker veldig dårlig med pc uten lydkort driver.

Takker får svar

-walaker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Jeg sitter også med en emachines ute lyd. Min er en 5255. Har leita supportsiden opp og ned uten å finne det modellnr. Har også sendt mail uten å få svar, onlinechat vil ikke hjelpe meg da garantien er gått ut. De vil bare jeg skal ringe supporten som sikkert koster en liten formue.

Det er et intel HK med Intel High Definition Audio. Har søkt på Google på alt som står på HK og chippene uten resultat.

Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Jeg sitter også med en emachines ute lyd. Min er en 5255. Har leita supportsiden opp og ned uten å finne det modellnr. Har også sendt mail uten å få svar, onlinechat vil ikke hjelpe meg da garantien er gått ut. De vil bare jeg skal ringe supporten som sikkert koster en liten formue.

Det er et intel HK med Intel High Definition Audio. Har søkt på Google på alt som står på HK og chippene uten resultat.

Kan noen hjelpe?

God jul! amigo :)

Lenke til kommentar

Googla "emachines 5255", og på googles treffside #2 var det en danske som hadde formatert maskinen sin og sleit med å finne drivere. Var en smart administrator på siden der som linket videre. Etter alt rart jeg har lett etter på nettet igjennom tia har jeg blitt en skikkelig google-rev, hehe :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Googla "emachines 5255", og på googles treffside #2 var det en danske som hadde formatert maskinen sin og sleit med å finne drivere. Var en smart administrator på siden der som linket videre. Etter alt rart jeg har lett etter på nettet igjennom tia har jeg blitt en skikkelig google-rev, hehe :)

Kan du lære meg opp til å bli en Google-rev eller? :p Takk for svaret du ga til han forrige, jeg mista også lyd-driveren til min eMachines :p Så du va til topp hjelp ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Halloys :)

Har problemer med å finne min driver til lydkortet mitt. Lydkortet ligger inne i hovedkortet etter det jeg har fått med meg ^^,

Hovedkortet mitt heter "Asus m2n sli deluxe" tror jeg :p

Har XP Black Edidion viss det er til noen hjelp

Takker for alt hjelp jeg kan få :D

Endret av Tobi1991
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...