TST Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hvem synes vel ikke Kung Fu er heftig? Ingen, ikke gutter i alle fall, kan vel nekte for at de digger å se Bruce Lee banke opp en stakkars skurk. Dessverre er det ikke alle forunt å bli så gode som Bruce Lee og hans like. Vi får heller ty til spill når vi føler for å slåss litt. Microsoft har valgt å lage en litt ny vri på slåssesjangeren med Kung Fu Chaos. http://www.gamer.no/omtaler/kung_fu_chaos/ Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 [offtopic] Vel, jeg kjenner et par som påstår de ikke liker det vaffal, men jeg antar de er homosexuelle. 8) Lenke til kommentar
JM Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Har sikla over detta spillet lenge,hvor går det ann å kjøpe det? Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Har sikla over detta spillet lenge,hvor går det ann å kjøpe det? Spillet lanseres rundt 11. april. Da regner jeg med du kan kjøpe det i spillbutikken nær deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg