Joachimv Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Det er jo snart jul og jeg har en kjæreste som er umåtelig glad i musikk. Hun har en iPod Nano 2g på 2GB - som er litt lite. Spilleren holder også på å falle fullstendig fra hverandre, såklart. Jeg hadde tenkt å kjøpe en ny en til henne til jul. Har selv sett på Cowon D2 og Meizu M6. Hun er forresten svaksynt, så UI-et på D2 ser jo noe knotete ut.. Og M6-en er jo noe billigere også. Greia er at spilleren må kunne spille FLAC (tenker gjerne å kjøpe en samme spiller selv). Noen som har en av de eller har prøvd begge og kan konkludere med noe som vil 'hjelpe' meg? På forhånd takk. Endret 21. november 2008 av viiite Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 cowon s9 når den kommer Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Nja har sett litt på den også, men er jo relativt stor. Så antar jeg at den kommer til å koste litt mer enn d2? Var noe i den prisklassen jeg tenkte på <1500,-> ca. Hun har lyst på O2 sier hun, men den er jo også svindyr og jæklig stor synes jeg. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 *bumpnigs* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 gir vel grei avkastning om ho får det ho vil ha...hehehehehehehe Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Det er jo også snakk om pris og om hun greier å bruke feks D2 siden hun ser dårligere enn meg Og å gi noe til noen som de vet er er jo også litt kjedelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå