P0nduz Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei Har i lengere tid brukt comodo firewall og er meget fornøyd med den. oppdaget plustelig her en dag at de hadde kommet med antivirus og tenkte jeg skulle prøve denne hvis den er like god som firewallen så vil jeg anta den er bra. Så det jeg egentlig lurte på var om noen har noen tester eller formeninger om hvordan den vil være? Takker for svar. mvh ..Christer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har gode erfaringer med Comodo, så dette kommer jeg til å sjekke ut. Men, det skal litt til før jeg bytter ut AVG. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 får håpe at av-comparatives tar med dette antivirusprogrammet på deres neste test i november Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Kjørte det like godt inn på den bærbare og vil si at ytelsen er bra. bruker lite minne så lenge du ikke setter i gang en scann. men skal vel kjøre gjennom med clamvin en dag og se om den finner noe. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Kjørte det like godt inn på den bærbare og vil si at ytelsen er bra. bruker lite minne så lenge du ikke setter i gang en scann. men skal vel kjøre gjennom med clamvin en dag og se om den finner noe. er den brukervennelig ? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 helt grei egentlig kommer an på hva du er vant til men på jobben er jeg vant til trend internet security klient og server edition og noen har norman. så i forhold til disse er den helt greit egentlig, men ikke perfekt. er lett og søke og det er jo det viktigste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå