3nity Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Hei , jeg går for tida studiespesialisering , men er altfor lite motivert til å fortesette med dette i 3 år til nå. Jeg har tenkt en god del på å gå IKT servicefaget til neste år, og jeg er ganske sikker på at jeg kan hoppe over på dette til neste år, men jeg vil gjerne spørre om det er noen som vet dette ? Edit: Ifølge vilbli kan jeg dette men det blir da et kryssløp. Kan noen forklare det uttrykket ? Ja , jeg vet vi har rådgiver på skolen , men jeg føler det er greiere å spørre her. Dersom jeg ikke skulle få svar så tar jeg nok en tur til rådgiveren though. Endret 16. november 2008 av 3nity Lenke til kommentar
Roeyskatt Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Du kan, som du sier, gå dette til neste år. Kryssløp er bare betegnelsen for at du ikke trenger en spesiell bakgrunn forut for året, annet enn et GK (Eller hva det var det het før reformen) eller VG1-kurs. Man kan altså ha gått elektro, restaurant- og matfag, estetiske fag, studiespes. osv.. Etter det kan du gå ut i lære og bli IKT-servicemedarbeider eller fortsette på skolen og ta påbygging til generell studiekompetanse. Endret 17. november 2008 av Extermination Lenke til kommentar
3nity Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 tusen takk for informasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå