Ane-Rikke Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Skal ha meg en 24" som hovedsaklig skal brukes til bilderedigering. Hvilken av disse funker best til dette? -Dell Ultrasharp 2408WFP -NEC 24WMGX3 Det skal sies at jeg for tiden sitter på en 13" Dell XPS laptop og redigerer bilder, noe som er helt håpløst, så uansett hvilken av disse to det blir, så blir det en enorm forskjell fra det jeg bruker i dag Dell-skjermen er vesentlig billigere enn NEC, og passer lommeboka mi mye bedre enn NEC, tror dere jeg ville blitt fornøyd med denne? Endret 16. november 2008 av Ane-Rikke Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 HP LP2475W har fått skryt for korrekte farger etter kalibrering. Anbefaler deg å lese tester av denne. Ganske hyggelig pris på den også. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Om bildebehandling er eneste prioritet så er du i Eizo-territorium med det de prisene. FlexScan HD2441W kan jo være noe å se på, litt billigere enn alternativene du lister opp og knallgod på foto. NEC 2690WUXi også et alternativ om man er villig til å bla opp 8 høvdinger, koster vel omtrent det samme som 24WMGX3. Dem skal komme ut sånn ca likt hva angår bilde, mens UXi variantene har litt synlig etterslep om man kjører uten overdrive, noe som den nye skal være bedre på. Ellers har vel HP og Dell IPS varianter å by på til litt lavere prisklasse. Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har nettop kjøpt denne Dell 24"] til samme formål som du sier.[ veldig fornøyd. kort og godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå