alekander Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har strømforsyning og hardisk og skjermkort men resten skal erstattes Minne tenker jeg på ddr3 minne problemet er å finne en prossesor ca 2000kr til ddr hovedkort hvor hovedkortet også koster fra 1000 kr til 2000 vet ikke om hvilke prossesorer som støtter sånne hovedkort siden det ddr3 trror jeg akkurat har kommet... Lenke til kommentar
alekander Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har strømforsyning og hardisk og skjermkort men resten skal erstattes Minne tenker jeg på ddr3 minne problemet er å finne en prossesor ca 2000kr til ddr hovedkort hvor hovedkortet også koster fra 1000 kr til 2000 vet ikke om hvilke prossesorer som støtter sånne hovedkort siden det ddr3 trror jeg akkurat har kommet... sorry for dobbel post det var meg som trykte feil men hvilke prossesore passer egentlig till ddr3 hovedkort minne Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Her er du nok nødt til å gi oss litt mer informasjon. Hva slags skjermkort har du nå? Skader nok ikke å oppgi strømforskyning heller. Når kjøpte du PCen? ..og hva skal du bruke den til? Endret 16. november 2008 av mrhenrik Lenke til kommentar
alekander Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Nei skjermkor og strømforsyningen er et halvt år gammel. har 9600gt og stroømforsyningen er bra den og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå