Haunts Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja altså, hver gang jeg skal gå inn på wow får jeg en virus meldig om trojaner(står at det er en malware/virus på virusprogrammet..) ved navn Win32:Trojan-gen {Other} som er lokalisert i WorldofWarcraft\Scan.dll.new Jeg har enda ikke tatt sjansen på å logge meg inn på wow, i tilfelle det er en keylogger. Virus programmet dukker opp hver gang selv om jeg alltid trykker på slett. Så, det jeg lurer på er, enten hvordan jeg fjerner dette, eller om dette rett og slett er blizzard som prøver å søke gjennom harddisken om jeg bruker noen third party programs? Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Hei. Jeg ville startet maskinen i sikkermodus. Da vil du kunne søke etter virus, med antivisus-programmet du har. Sletting av virus vil også bli enklere. Dette er standard prosedyre for sletting av virus. Du starter maskinen i sikkermudus med å trykke F8 under oppstart. (vanligvis) PS. Blizzard søker aldri på harddisken din etter programvare. L =) Endret 16. november 2008 av zl33p Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fikk akkurat det samme. Aner ikke hva det kommer av Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 gjorde som du sa, og det fjerna 2 virus, men det dukker fortsatt opp. :S Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 går det ikke ann å slette den dll fila og laste den ned igjen, se om det hjeler? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg fikk akkurat den samme meldingen (Bruker avast), jeg tørr ikke spille før jeg finner ut om det er et problem. Jeg fikk forsåvidt ikke denne meldingen før idag... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fikk denne meldinga jeg også. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Den følger med Blizzard's Background Downloader. Flere som har rapportert det, ikke noe farlig. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 fant den tråden her og da ble jeg ganske letta http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=1&pageNo=1 Men nå kommer den heldigvis ikke opp lenger heller så kjørte grundig scan av harddisken i sikkermodus Lenke til kommentar
Plaza Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Godt at denne tråden er her Bruker Avast og har ikke turt å logge inn siden i går. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 bruker avast, får samme mld fra den. Om at den Scan filen er trojaner.. Tror dette er bare noe tull... eller Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Skjer dette bare med Avat. For jeg bruker Norman og jeg har ikke fått noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå