Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

debuterte seksuelt i sommer, for en skuffelse:(

Gjest gjest-gutt

Anbefalte innlegg

Gjest gjest-gutt

hei sann

er ikke akkurat min greie å poste på slike forum som dette, men siden jeg nesten må høre andres meninger, så må jeg bare gjøre det=)

Jeg er 25 år og utrolig nok debuterte seksuelt i sommer, men dette var en stor skuffelse for meg:( Jeg brukte kondom og likte jenta/kvinnen jeg debuterte med(hun var 30 år og meget pen), men det var jo IKKE NOE motstand/friksjon!!!

Uansett hvor kåt jeg var, så klarte jeg ikke å komme....for en SKUFFELSE :ermm:

Jeg var ikke nervøs heller, alt føltes naturlig.

Er ikke sikker på om jeg noen gang kommer til å kunne nyte sex sikkerlig etter dette her, og ikke i det minste kunne tilfredstille en kvinne:(

Kanskje kølla mi rette og slett er for liten!!?? :cry: Kanskje anal sex er eneste muligheten for meg for å kunne få noe friksjon!!

Ja, jeg var at sex handler om annet også, men regner med at dere tar poenget mitt her!!!??

Jeg har fortsatt kontakt med denne jenta og det er mulig jeg skal møte henne i desember, men er ikke sikker på om jeg tørr(eller er interessert) pgr av dette:(

håper noen på forumet her kan trøste meg litt!!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg ser det, så har du ingen grunn til å tenke at du aldri kommer til å få noe godt sexliv. :)

Det var første gangen, tross alt. Snakk med henne, kanskje dere kan eksprimentere mer? Kanskje det finnes noe du liker ekstra godt?

Jeg kom heller ikke de første gangene. Men ga det en sjanse. Så gikk det seg til etterhvert. :)

Lykke til videre =)

mrbjoern.

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt kontakt med denne jenta og det er mulig jeg skal møte henne i desember, men er ikke sikker på om jeg tørr(eller er interessert) pgr av dette:(

Dette er jo hvertfall klar indikasjon på at hun vil ha mer :thumbup:

Go for it! (Btw, første gangen sucks for de fleste...)

Lenke til kommentar

Første gangen er alltid dårlig (nesten). Den beste sexen har du med en partner som kjenner deg og vet hva du liker, og du vet hva hun liker, så dere ikke trenger å prøve dere frem med alt mulig. Hun kan jo ha vært ekstra vid innvendig også, det er også forskjellig fra dame til dame, hvor trange de er. En unge eller to gjør tingene rimelig slapt hvis de ikke trener mye. Hele vaginaen er jo en stor muskel omtrent. Den kan trenes opp til de mest utrolige ting.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Prøv gjerne uten kondom før du legger sex-karriéren på hylla.

Man spiser ikke sjokolade med papiret på vett du ;)

Heller sjokolade med papir på, enn sjokolade dyppet i aids. Men det er jo så sin sak. Ikke at jeg sier at damen her har pådratt seg allverdens sykdommer..

Haha, veldig bra sagt! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Prøv gjerne uten kondom før du legger sex-karriéren på hylla.

Man spiser ikke sjokolade med papiret på vett du ;)

Heller sjokolade med papir på, enn sjokolade dyppet i aids. Men det er jo så sin sak. Ikke at jeg sier at damen her har pådratt seg allverdens sykdommer..

Haha, veldig bra sagt! :p

Synes jeg og, fikk meg en god latter. :p

Lenke til kommentar

Personlig erfaring tilsier at følsomheten blir redusert når man bruker kondom, dette er selvfølgelig individuelt, men jeg foretrekker sex uten kondom.

Nå er jo heller ikke dette en tilfeldig dame man finner på byen, men en bekjent av trådstarter, så da burde det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest-gutt

takk for alle svarene, er til hjelp=)

Men glemte å nevne at hun også ble litt skuffa, siden jeg ikke så på henne når vi hadde sex, at jeg kun så henne i øyne 1 gang...det var visst "feil"

Jeg foretrekker å se der sakene skjer, hvis dere skjønner hva jeg mener :dribble:

Tror kanskje hun ble litt for romantisk for meg1? Jeg må se det fysiske for å bli sikkerlig kåt, jeg må se den deilig kroppen hennes for å bli sikkerlig kåt...ikke i øyne hennes!!! :blink:

Er det normalt at jenter er slik, at de ønsker at man ser på dem når man har sex(ok, kommer seff ann på stillingen)Snakke seff om gjennomsnittet her nå, alle er jo forskjellig!!!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...