Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Konstant smerte i halsen..HJELP!

Gjest Trådtarter FFS!

Anbefalte innlegg

Gjest Trådtarter FFS!

Siden i sommer har jeg vært plaget med halsen. Det har kun vært på morgenen da jeg våkner, tror det er for at jeg snorker på natta. Igår våknet jeg opp med samme smerte. Men det gikk ikke over som det pleier å gjøre. Når jeg våknet i dag, var det værre enn noen gang før. Det føles omtrent som når man er forkjøla og er sår i halsen, bare enda verre. Nå greier jeg knappt å spise maten min. Skulle spise noe elgkjøtt fra en elg som jeg har skutt i høst, og det endte med at jeg måtte avbryte mitt forsøk på å spise. Varm mat er nesten umulig å spise. Må drikke noe for hver tygge! Nå sitter jeg her og spiser kald grøt...Skal muligens kontakte lege om dette ikke går seg til.

Pappa tror at det kan være pga. at jeg snorker og blir tørr i halsen. Mens noen andre familiemedlemmer tror det er mandlene som er fucka...Hva tror dere at det kan være?

Dama mi har problemer med mandlene, og hun har nesten samme symptomene som meg.

Er en gutt på 16 år.

Tusen takk for svar! :thumbup: Er litt urolig nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest TRÅDSTARTER
Ville tro symptomene styrer mot mandlene dine ja, flere og flere fjerner disse ved stadig betennelse i de. Kjenner du etter og ser etter vil du kunne se om de er hovde.

Hvor skal kjenne og se etter da?

Lenke til kommentar
Gjest TRÅDSTARTER
Tror neppe du trenger å være urolig, men kan nok hende du har en tilstand som en lege bør se på.

Harker du opp gule klumper som stinker noe jævlig fra svelget?

Nei, harker ikke opp gule klumper fra svelget som stinker jævlig.

Lenke til kommentar
Pappa tror at det kan være pga. at jeg snorker og blir tørr i halsen. Mens noen andre familiemedlemmer tror det er mandlene som er fucka...Hva tror dere at det kan være?

Dama mi har problemer med mandlene, og hun har nesten samme symptomene som meg.

Er en gutt på 16 år.

Tusen takk for svar! :thumbup: Er litt urolig nå...

Det er nok ikke snorkingen som har ført til "tørthals." Det leses ut som du har fått en paryngitt (Infeksjon nær spiserøret).

Som oftes vil det gi seg etter et par dager, hvis ei, kontakt lege.

God bedring.

Vaio :wee:

Lenke til kommentar
Tror neppe du trenger å være urolig, men kan nok hende du har en tilstand som en lege bør se på.

Harker du opp gule klumper som stinker noe jævlig fra svelget?

jeg gjør det, kan du forklare litt mer ka det kanskje kan være ?

men ja vil tro det er mandlene dine, kjennes de hovne opp ut ? at du har svelgt en potet liksom ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...