Gå til innhold

Xbox live bans

Klingon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, eg veit ikkje om eg har blitt banna med båe eg og ein kompis klarar ikkje å connecte til live. Eg har aldri cheata til meg achievments, modda eller gjort noko ulovleg på xboxen.

Du kan sjekke grunnen til at du ikke kommer inn på XBL ved å kjøre testen som blir foreslått når du ikke kommer inne. Min sier at jeg er bannet grunnet brud på TOS (terms of contract) på XBL tab'en

Lenke til kommentar
Du kan sjekke grunnen til at du ikke kommer inn på XBL ved å kjøre testen som blir foreslått når du ikke kommer inne. Min sier at jeg er bannet grunnet brud på TOS (terms of contract) på XBL tab'en

Åja, nei testen retunerer berre "failed" på Live. Men rart det skal vere så lenge nede. Er vel berre forbredelsar til updaten då.

Lenke til kommentar
Noen andre som nylig er blitt banna fra XBL? Kontoen min røyk i helga, pytt pytt ;)

vel, konton din røyk neppe, men xboxen er vel ubrukelig på live.

Ja du har rett i det, kan logge meg på xbox.com seff. Men er blokket fra å komme meg inn på XBL via selve xbox360 konsollen.

Kan alltids kjøpe meg en ny en kun for online spilling.

Lenke til kommentar

KRISE!!! kommer ikke inn på XBOX LIVE..alt er som det skal være på test xbox live connection. nat open, xbox live connected, resten er confirmed...når jeg skal prøve å logge inn kommer det. cant connect to xbox live. select test connection to troubleshoot or try recovering your profile..

NOEN SOM KAN HJELPE???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...