Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 17 er kanskje litt for gammelt for sånt, syntes du skal pensjonere deg før det blir farlig Kanskje det hadde vært greit å ikke gått naken rundt mens hun er påkledd? Kan bli litt press for henne. Om hun er feit spiller det ikke noe rolle, du klarer jo alltids å få en ereksjon om du knasker litt piller. Jenter er rare så det gjelder å lobotomere dem før de klarer å spise deg. Men til det du vil ha svar på. Forrige kjæresten min hadde ganske med komplekser siden hun så på seg selv som stygg. Det tok en evighet med helt ærlige komplementarer før hun ble kurert. Et tips til er å ikke ha en alt for stor seksuell undertone når du skal få jenta di til å føle seg vel. Godt poeng. Gi komplimenter, ikke bare når dere skal ha det moro, men til vanlig og. Ikke pøs på med alskens pene ord hele tiden, men gi de når dere har et fint øyeblikk eller noe. Få henne til å føle seg bra. ingen problemer med min ereksjon du:P da får jeg bare ta det rolig og få henne til å føle seg enda mer komfortabel:D Lenke til kommentar
Sapid Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei gjest! Er jente på 17 år her, håper noe av det jeg skriver nå kan være til "nytte" Må først begynne med det at hun bruker BH under sex. Jeg gjør det selv avogtil også, kommer ikke nødvendigvis av at hun er flau over puppene sine, men rett og slett av at det gjør vondt/er ubehagelig at de "disser" under sex. Hun kan og synes at du kanskje synes det ser forferdlig dumt ut at de fyker alle veier, hva vet jeg Prøv å knappe opp bh'en hennes og se hvvordan hun reagerer. Om hun reagerer negativt - spør hvorfor. Viktig med et åpent forhold der man kan spørre om alt synes jeg da Fortell henne på en eller annen måte at det ikke plager deg, eventuelt er sexy om du synes det? Jeg hadde spesielt problemer med dette jeg også, det kan til tider bli ubehagelig om jeg er øverst og rir. Jeg har ikke de aller minste puppene i verden for å si det slik^^, Jenter har større problemer med å komme under sex en gutter har. Noen klarer ikke å få vaginal orgasme, mens noen må stimulere klitoris samtidig. Jeg må selv stimulere klitoris for å komme, det har jeg alltid gjort. (bortsett fra noe ejakulasjonsgreier jeg enda ikke har funnet heelt ut av enda, men det er en annen story ) Prøv å fingre henne, bøy fingrene opp "mot magen", ca 5 cm inn i skjeden. Der omtrent skal du finne g-punktet. Noen responderer godt på stimulering av g punktet, andre ikke like mye og noen ikke i det hele tatt. Du finner fort ut om hun liker det Ellers spør henne om det du lurer på og prøv å få respons om hun liker det eller ikke, ønsker dere begge lykke til videre i sexlivet Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei gjest! Er jente på 17 år her, håper noe av det jeg skriver nå kan være til "nytte" Må først begynne med det at hun bruker BH under sex. Jeg gjør det selv avogtil også, kommer ikke nødvendigvis av at hun er flau over puppene sine, men rett og slett av at det gjør vondt/er ubehagelig at de "disser" under sex. Hun kan og synes at du kanskje synes det ser forferdlig dumt ut at de fyker alle veier, hva vet jeg Prøv å knappe opp bh'en hennes og se hvvordan hun reagerer. Om hun reagerer negativt - spør hvorfor. Viktig med et åpent forhold der man kan spørre om alt synes jeg da Fortell henne på en eller annen måte at det ikke plager deg, eventuelt er sexy om du synes det? Jeg hadde spesielt problemer med dette jeg også, det kan til tider bli ubehagelig om jeg er øverst og rir. Jeg har ikke de aller minste puppene i verden for å si det slik^^, Jenter har større problemer med å komme under sex en gutter har. Noen klarer ikke å få vaginal orgasme, mens noen må stimulere klitoris samtidig. Jeg må selv stimulere klitoris for å komme, det har jeg alltid gjort. (bortsett fra noe ejakulasjonsgreier jeg enda ikke har funnet heelt ut av enda, men det er en annen story ) Prøv å fingre henne, bøy fingrene opp "mot magen", ca 5 cm inn i skjeden. Der omtrent skal du finne g-punktet. Noen responderer godt på stimulering av g punktet, andre ikke like mye og noen ikke i det hele tatt. Du finner fort ut om hun liker det Ellers spør henne om det du lurer på og prøv å få respons om hun liker det eller ikke, ønsker dere begge lykke til videre i sexlivet Takk for gode tips! Det med puppene er fordi hun syns det ser dumt ut hvis de henger på siden og sånn. Skal prøve det neste gang:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ser du har fått mange gode svar her allrede, så har ikke så mye å komme med utenom det som allerede er sagt. Men en ting jeg lurer på er hvordan det er med forspill, altså tar du deg tid til å kose masse med henne og "gjøre henne klar"? Kan kanskje ha litt å si siden hun virker så anspent.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ser du har fått mange gode svar her allrede, så har ikke så mye å komme med utenom det som allerede er sagt. Men en ting jeg lurer på er hvordan det er med forspill, altså tar du deg tid til å kose masse med henne og "gjøre henne klar"? Kan kanskje ha litt å si siden hun virker så anspent.. Det gjør jeg ja:) men for et halvt år siden sa hun at hun sikkert aldri ville gjøre det og vi har kommet ganske langt siden den gang så regner med det bare er et spørsmål om tid. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Enkelt men godt tips: Bruk en haug med tid nakne sammen, uten å "putte den inn". Bli fullstendig trygge på hverandre og kjent med hverandres nakne kropper. Begynn gjerne under dyna med lyset av, sikkert mer komfortabelt for henne. Så er det bare gå museskritt for museskritt. Det er ingen tilbakesteg, for det er moro for begge, om ikke man gjør det helt feil I essens må du få henne til å føle seg sexy for deg. Om hun ikke føler seg sexy på skolen om morraen gjør ikke så mye, men hun skal føle, og faktisk innse og tro, at når dere er nakne/lettkledde sammen, så syns du hun er dritsexy. Klarer hun innse hun det, blir hun nok ganske mye mer leken ganske fort Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Enkle tips: * Finn ut kor ho like å bli kysst, i nakken f.eks * Vent på ho, ikkje ha det travelt fordi du er kåt, men vent på at ho vil at du skal gå videre. * begynn sakte utenpå, og ikkje fingr uten at det er fuktigt, fordi då blir det ikkje behageligt. * Dempa lys, og musikk i eit varmt rom gjer situasjonen ekstremt mykje meir avslappa enn fullt lys, kaldt rom, heilt stille og ulåst dør... Dette gjer at ho mykje mindre sjølvsentrert og usikker Lykke te Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gjør henne sikker på deg og rolig, få henne til å slappe av. Så kan du prøve deg frem med forskjellige ting, spør underveis om det går bra, vær forsiktig, og les tegnene hennes. Sier hun "au au au", må du finne på noe annet. Skriker hun "JA, JA, JAAA" kan du antakeligvis fortsette. Prøv litt nytt, men spør henne og snakk med henne. Fokuser på at hun skal ha det bra, og ta den tiden du trenger, samtidig som også du skal ha det bra. Trygg på partner = tryggere på seg selv foran partner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg