Gjest Guest_anonym_* Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Heisann, har et problem på en måte:P Har vært sammen med damen et halvt år og vi hadde sex første gangen etter 4 måneder... Greit det altså, hun var jomfru og jeg hadde gjort det en gang. Men så er hun veldig sjenert av seg og hun har fremdeles bh på når vi gjør det. Alt dette er greit og jeg respekterer det:) Men så er det en ting som gjør at jeg føler meg litt sånn at jeg bare bruker henne til det. Jeg kommer hver gang, men hun har ikke kommet en gang! Syns det er veldig frustrerende når jeg kommer etter et kvarter kanskje og hun fremdeles ikke viser noe uttrykk for nytelse:S Hun sier det er digg og sånn at det ikke gjør noe, men jeg vil jo at det skal være godt for henne og. Det eneste vi gjør er misjonæren og så får jeg vel lov å stikke hånden i buksen hennes og da. Så er spørsmålet, kommer jeg for fort? hva gjør jeg feil? en venninne snakket om at jenter kan komme enten av å bare ha sex liksom men det tar lang tid eller så ved å stimulere klitoris. Noen som vil gi noen tips om hva jeg kan gjøre her? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hun er altfor nervøs Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hun er altfor nervøs sant nok, men hva gjør man da? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Chiller =) Få henne til å føle seg mer komfortabel Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Chiller =) Få henne til å føle seg mer komfortabel og da får hun mer nytelse altså? ikke noe med at jeg kommer for fort? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Dette er en herlig miks og det er nødvendigvis ikke så lett som alle skal ha det til og gi damen orgasme. Som andre skriver hun kan være nærvøs og du er helt sikkert sprengkåt når du slipper til som ikke gjør saken noe bedre. Det du derimot kan prøve om damen vil være med på da er å slikke henne til orgasme. Det kan ta litt tid men belønningen er værdt det når orgsmen kommer. På denne måten får også hun orgasme og muligens vil ha deg etterpå også og da er det bare og komme når du kommer. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Dette er en herlig miks og det er nødvendigvis ikke så lett som alle skal ha det til og gi damen orgasme.Som andre skriver hun kan være nærvøs og du er helt sikkert sprengkåt når du slipper til som ikke gjør saken noe bedre. Det du derimot kan prøve om damen vil være med på da er å slikke henne til orgasme. Det kan ta litt tid men belønningen er værdt det når orgsmen kommer. På denne måten får også hun orgasme og muligens vil ha deg etterpå også og da er det bare og komme når du kommer. får nok ikke lov til det du:P men funker d å bruke hendene? hvordan? Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, det funker å bruke hendene. Søk litt rundt på nettet om ting som klitoris og g-punkt Det er absolutt ikke sikkert at hun kommer hvis du prøver å fingre eller slikke henne, for det høres ikke ut som hun klarer å slappe av og nyte det. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Legg opp til en koselig kveld. Tenn et par lys, lag en (hjemmelaget) pizza, sett på en koslig film. Skap en fin stemning før dere gjør det. Chicks dig it Så kan du fingre henne mye. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 takk for tips da:) hva er best da? fingre inni eller holde på med klitoris? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Begge deler. Varier litt. Du merker fort hva hun liker best. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Begge deler. Varier litt. Du merker fort hva hun liker best. det gjør jeg faktisk ikke:P har prøvd begge en del:P noe som generelt er best? regner egentlig med at hun blir mer rolig og sånn med tiden og har jo tålmodighet så Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det virker som dama di er meget anspent og klarer ikke å slappe av samtidig med at du ikke er det. Det som trenges er at dere klarer å være nakne og avslappet sammen. Bare det at hun ikke tar tør ta av seg BHen viser bare at hun har noen sperrer som må bort før ting blir bra. Det dere tydeligvis trenger er tid sammen for dere selv og gjerne mye tid slik at hiun blir komfortabel med deg. Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg veit ikke hvor gammal du er, det kan hende at det er for tidlig, men jeg går ut i fra at dere er gamle nok. Det funker dårlig å ha god sex med noen som er for sjenerte. I det minste så er det sånn med meg, de gangene jeg selv har opplevd det så følte jeg meg jævlig og hadde ikke bra med meg selv. Kan og nevne at jeg ikke klarer å ha sex da siden det dreper all lyst. Jeg syntes du skal droppe å ligge med henne og heller prate om det, prøve å finne ut hvorfor hun er sjenert og fikse det først. Det er mange måter å bli trygge på hverandre. Å leke doktor og forske kan være en trygg og kjempegøy måte å bli kjent på. Spesielt om man legger forskningen unna kjønnsorganer og leter etter steder der kjæresten liker berøring og kyss eller bare å titte. Det å ligge nakne med kroppen gjemt under dyna og se på tv eller å prate er en måte å bli vant til å være naken sammen, man trenger ikke å gjøre noe seksuelt selv om man ikke har klær. Naken dag er å anbefale om man kan få det til, da mener jeg naken fra frokost til kvelds. En dusj kan deles og man kan endelig få vaska den skittene ryggen. Noe som mange glemmer er humor. En god latter forlenger livet heter det, men forlenger det underlivet? Og så våt som du er gjør det ingenting om vitsene mine er tørre. Og så videre. Ikke bare teite vitser, men man kan ha det gøy og tuller selv om man knuller gjør ingenting. (Ey ET grammatisk ukorrekt poesi) Ikke for meg i det minste, klarer ikke å se for meg seriøs sex. Klarer å holde kjeft om jeg må da, så er ikke helt klovn. Om du lurer på hvordan du skal fingre eller slikke henne så finner du det ikke ut på nettet eller noen andre steder. Teknikker og sånn er nok mulig å finne, men det er veldig individuelt hvordan man liker det. Noen jenter får vondt om man stimulerer for mye. Spør henne om å vise deg. En ting til. Det er ikke din jobb å gjøre det godt for henne, dere er begge med på det. Og bh-en kan tas av med tennene om du bare øver litt først. Grrrowl Men ikke press henne til noe. Piz Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Når det gjelder å utforske kjønnet hennes så vil jeg si at det etter min erfaring er veldig viktig å ta det med ro. Vær forsiktig og bruk myke, rolige bevegelser. Dersom hun ikke virker komfortabel så ikke bli frustrert, disse tingene er ikke lett for noen av dere. Også er det viktig å huske på at orgasme ikke er alt, det at hun ikke kommer trenger absolutt ikke bety at det hele har vært mislykket. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det virker som dama di er meget anspent og klarer ikke å slappe av samtidig med at du ikke er det.Det som trenges er at dere klarer å være nakne og avslappet sammen. Bare det at hun ikke tar tør ta av seg BHen viser bare at hun har noen sperrer som må bort før ting blir bra. Det dere tydeligvis trenger er tid sammen for dere selv og gjerne mye tid slik at hiun blir komfortabel med deg. jeg klarer helt fint å gå rundt naken i rommet selvom hun har klær på osv. så er vel egentlig hun som må bli mer åpen der. Jeg vet at det er fordi hun mener hun er litt overvektig, men når jeg sier at hun ikke er særlig stor mener jeg det. Jeg veit ikke hvor gammal du er, det kan hende at det er for tidlig, men jeg går ut i fra at dere er gamle nok. Det funker dårlig å ha god sex med noen som er for sjenerte. I det minste så er det sånn med meg, de gangene jeg selv har opplevd det så følte jeg meg jævlig og hadde ikke bra med meg selv. Kan og nevne at jeg ikke klarer å ha sex da siden det dreper all lyst. Jeg syntes du skal droppe å ligge med henne og heller prate om det, prøve å finne ut hvorfor hun er sjenert og fikse det først. Det er mange måter å bli trygge på hverandre. Å leke doktor og forske kan være en trygg og kjempegøy måte å bli kjent på. Spesielt om man legger forskningen unna kjønnsorganer og leter etter steder der kjæresten liker berøring og kyss eller bare å titte. Det å ligge nakne med kroppen gjemt under dyna og se på tv eller å prate er en måte å bli vant til å være naken sammen, man trenger ikke å gjøre noe seksuelt selv om man ikke har klær. Naken dag er å anbefale om man kan få det til, da mener jeg naken fra frokost til kvelds. En dusj kan deles og man kan endelig få vaska den skittene ryggen. Noe som mange glemmer er humor. En god latter forlenger livet heter det, men forlenger det underlivet? Og så våt som du er gjør det ingenting om vitsene mine er tørre. Og så videre. Ikke bare teite vitser, men man kan ha det gøy og tuller selv om man knuller gjør ingenting. (Ey ET grammatisk ukorrekt poesi) Ikke for meg i det minste, klarer ikke å se for meg seriøs sex. Klarer å holde kjeft om jeg må da, så er ikke helt klovn. Om du lurer på hvordan du skal fingre eller slikke henne så finner du det ikke ut på nettet eller noen andre steder. Teknikker og sånn er nok mulig å finne, men det er veldig individuelt hvordan man liker det. Noen jenter får vondt om man stimulerer for mye. Spør henne om å vise deg. En ting til. Det er ikke din jobb å gjøre det godt for henne, dere er begge med på det. Og bh-en kan tas av med tennene om du bare øver litt først. Grrrowl Men ikke press henne til noe. Piz er 17 begge to:) tror egentlig hun bare må bli mer åpen og sånn, men vet ikke helt hvordan jeg skal få det til for gjør alt for at hun skal føle seg komfortabel og sånn... men når vi er i gang ler vi og alt sånn så tror ikke det er problemet:P får vel snakke med henne og så ta en koselig kveld der jeg prøver å gjøre det litt bedre for henne igjen. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg tror uansett hun er heldig som har en som deg, som er så åpen og bevisst på tingene. Jeg ønsker dere lykke til begge to! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg tror uansett hun er heldig som har en som deg, som er så åpen og bevisst på tingene. Jeg ønsker dere lykke til begge to! hehe, prøver jo så godt jeg kan:) vi får nå se hva som skjer fremover:D takk for alle innlegg! Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) 17 er kanskje litt for gammelt for sånt, syntes du skal pensjonere deg før det blir farlig Kanskje det hadde vært greit å ikke gått naken rundt mens hun er påkledd? Kan bli litt press for henne. Om hun er feit spiller det ikke noe rolle, du klarer jo alltids å få en ereksjon om du knasker litt piller. Jenter er rare så det gjelder å lobotomere dem før de klarer å spise deg. Men til det du vil ha svar på. Forrige kjæresten min hadde ganske med komplekser siden hun så på seg selv som stygg. Det tok en evighet med helt ærlige komplementarer før hun ble kurert. Et tips til er å ikke ha en alt for stor seksuell undertone når du skal få jenta di til å føle seg vel. Endret 16. november 2008 av Gronko Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 17 er kanskje litt for gammelt for sånt, syntes du skal pensjonere deg før det blir farlig Kanskje det hadde vært greit å ikke gått naken rundt mens hun er påkledd? Kan bli litt press for henne. Om hun er feit spiller det ikke noe rolle, du klarer jo alltids å få en ereksjon om du knasker litt piller. Jenter er rare så det gjelder å lobotomere dem før de klarer å spise deg. Men til det du vil ha svar på. Forrige kjæresten min hadde ganske med komplekser siden hun så på seg selv som stygg. Det tok en evighet med helt ærlige komplementarer før hun ble kurert. Et tips til er å ikke ha en alt for stor seksuell undertone når du skal få jenta di til å føle seg vel. Godt poeng. Gi komplimenter, ikke bare når dere skal ha det moro, men til vanlig og. Ikke pøs på med alskens pene ord hele tiden, men gi de når dere har et fint øyeblikk eller noe. Få henne til å føle seg bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg