FpsStu Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg hjalp en venn av meg å bygge en maskin, alt gikk helt fint... Har disse specsa: P4 2,53 MSI 655 MAX-L 2x 512mb twinmos 3200 Audigy Gainward 4800SE Win2k DX8.1b Etter noen minutter spilling i generals, GTA, Sims osv, klikker datan helt... Hva kan være feil? (kjølern burde sitte fint... Brukte litt artic silver 3 oppå den svarte plata på retail kjølern) Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Ehh.. "svarte plata"? Du mener ikke thermal pad'en, håper jeg? Hva er tempen? Det lukter auto-shut-down på grunn av høy temp. Hvis den er høy kan det fort lønne seg å skrape av alt, gjøre rent (med f.eks isopropanol) og legge ny goop. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Er det helt trygt å legge kjølepasta over retail pastaen uten å ta den av?? og rense ordentlig? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Har omtrent det samme problemet selv, trykk på "HJELP" i signaturen min, er en del fornuftige svar der. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 nja... vet ikke helt om det er tempen sin skyld.. formaterte disken, installerte win2k på et kjør uten at noe spes skjedde, Idle lå på ca 39grader... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå