Blakvist Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Var ute i skogen for noen timer siden og knipset dette bildet. Hvet ikke selv helt hva jeg syntes. Bildet trenger helt klart kritikk så bare kjør på. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hm. Jeg tror komposisjonen hadde blitt bedre hvis du hadde fått bekken til å gå litt mer i en diagonal, fra hjørne til hjørne. Ellers synes jeg kanskje fargene blir litt for blålige, men det kan være skjermen jeg sitter på. Skal ta en ny titt når jeg kommer hjem til grom-skjermen. Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Dette funker ikke for meg. Bekken og komposisjonen gir meg følelsen av at det skjer noe der bak, og jeg får ikke se. Jeg vil tro at du kunne finne bedre måter å forevige dette motivet på. Du skriver at du ikke vet helt selv hva du mener, og når jeg har samme følelsen er det ofte når jeg har funnet et fint motiv, men ikke klart å fange det godt med kamera. Da sier hukommelsen min at dette var dritfint, mens synet sier noe annet når jeg ser på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå