Gå til innhold

Pc'en slår seg av, kan det være virus?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en pc (5 år gammel) med Windows XP Service Pack 2, men når jeg er på flash sider eller spill slår pc seg av og på nytt. Har restarted pc, men det samme problemet skjedde igjen. Når jeg skal overføre noe til iPod Touch fra iTunes slår den av seg selv også. kan det være virus? har Norten på pc'en men den sier at alt går bra.

Takk for svar og kan gjerne få noen linker om dette problemet. Vis noen andre også har samma problem så bli med i diskusjonen :)  

Endret av TheGamers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
1. følg det moderator sier om tittel.

2. last ned nyeste oppdaterinv av Java og adobe flash player:

http://www.java.com/en/download/index.jsp (java)

http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=DAFYL (flash player)

3. følg denne guiden om virus: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246

Skal jeg følge innlegg nr 1 & (2) i tråden? 

Endret av TheGamers
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Forsøk å rense CPU-vifta for støv og dritt,pleier å hjelpe det også :-)

Takk, men hvordan skal jeg rense CPU-vifta? må jeg bestille en PC-person som kommer hjem til meg og fikser den eller kan jeg gjøre det selv? og hvordan kan jeg rense den selv? :D

Lenke til kommentar
Forsøk å rense CPU-vifta for støv og dritt,pleier å hjelpe det også :-)

Takk, men hvordan skal jeg rense CPU-vifta? må jeg bestille en PC-person som kommer hjem til meg og fikser den eller kan jeg gjøre det selv? og hvordan kan jeg rense den selv? :D

Start med å skru opp pc'en med dertil egnet verktøy. CPU-vifta er den runde vifta i midten Det er best å rense vifta med trykkluft på boks(kan fås kjøpt på bla. biltema) Blås fra siden for å få støvet ut. :)

Har noen en bilde til en "trykkluft", slik at jeg vet hvordan en "trykkluft" ser ut. Fordi når jeg søker på biltema.no kommer det masse rart med "trykkluft" i navnet, så er ikke sikker om hvilken er den riktige :(

Takker for hjelp og sett inn en bilde av et "trykkluft" TAKK :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Takker :D

Rensa pc'en i går og det slår seg ikke av :D vifta brøker heller ikke også går pc'en raskere. Kjøpe sann trykkluft fra Class Olsen for 200kr, men det var vert. Fy flata så mye støv, jobbet med det i ca 3 timer og greier :o men det går bra nå :D

Vil takka alle som hjalp meg med å fikse denne problemet, trodde pc'en var ute... Som sakt takker jeg veldig mye for deres hjelp. TAKK SKAL DERE HA! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...