Paisley Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei Har kjøpt og fått satt opp mitt nye Logitech Z-5500 annlegg til tven, men hvordan kobler jeg den vidre til X-boxen? Kjører den igjennom alltidboksen hvis det har noen betydning.. Eventulet hvilket ledninger trenger jeg? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er det snakk om en 360 eller gamle xbox? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Er det snakk om en 360 eller gamle xbox? XBOX 360.. Måtte kjøpe optisk kabel for å koble anlegget til alltidboksen.. Men må jeg kjøpe en "Xbox"- optisk kabel for å koble den til xboxen i tilegg? (dårlig formulert ) Hvordan ser denne kabelen ut? Skal selvfølgelig spille i surround.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Du kan kjøpe en Optisk kabel og ta lyden gjennom den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå