Gå til innhold

BK: Pyramiden V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komposisjonen er god og spennende. Det er noen småfeil, men generellt et godt bilde syns jeg. Veldig simpet og passe lett for øye. Jeg tror allikevel du kan få litt mer ut av bildet, forandre litt på toner osv med f.eks Curves. Kunne trengt litt mer kontrast og fargemetning eventuet. Du kan også gå motsatt vei og gjøre svart/hvitt.

EDIT:

hva med noe slikt? utnytte histogramet litt mer

post-72797-1226859454_thumb.jpg

Endret av abbarve
Lenke til kommentar

Tankene og fjellene gir en flott symetri. Industrien og naturen gir en snasen kontrast. Skyene og fargen gir en fantastisk stemning. Jeg kan formelig føle en sur vind og noen plussgrader på et sted mennesker er fordi de må og ikke fordi de vil.

Av alle versjonene som har dukket opp foretrekker jeg helt klart den blå originalen. Blåskjæret setter hele stemingen i hodet mitt. Mangelen på sprut i fargene gjør det enda mer trøstesløst. Veldig godt jobbet!

Lenke til kommentar

Takk for de overstrømmende tilbakemeldingene!

Schnellfahrer, jeg liker utgaven din. Det blir en annen måte å framstille motivet på enn det jeg var ute etter selv, mendet er fint med mange tolkninger av bildet. :)

Håper denne serien aldri tar slutt! Elsker samtlige av bildene. :thumbup:

Hvem vet, kanskje den aldri tar slutt? :)

EDIT@cruel: Ops. Poeng. Skal se på det imorra. Nå er jeg for trøtt :)

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar

Jeg har fulgt litt med i serien, og synes det meste beveger seg innenfor ganske streit reportasjefoto. Det er jo en genre jeg liker veldig godt, men jeg har likevel ikke følt meg helt engasjert av alt du har vist fra Pyramiden. Men dette bildet må trekkes frem som spesielt vellykket. Det har en ren, nesten kunstig ren estetikk. Bakgrunnen ser nesten ut som en malt Hollywood-bakgrunn fra trettitallet. De få fargene og kontrasten mellom den disige horisonten og de klare tankene. Endelig et rustbilde som er verdt å se flere ganger. De aller fleste ruststudiene faller gjennom fordi man er for lite kresen når man ser et motiv. Her har du kommet over et perlemotiv, og jeg er aldri så lite misunnelig på deg nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...