Atlesen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Finnes dette? Link ? Atle Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ja det finnes. Du kan levere inn telefonen til et autorisert verksted og betale de for at de skal bytte deksler på din telefon. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Ja det finnes. Du kan levere inn telefonen til et autorisert verksted og betale de for at de skal bytte deksler på din telefon. dyrt ? Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Bump : ) Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det er helg. Har ikke mulighet for å sjekke prisene på dekslene da. Men hvorfor vil du bytte deksler? Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Fordi skjermen er ripete som f. Og den er slitt så man begynner å se set som er inni på toppen på en måte. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Veit noen sånn ca pris ? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Varierer selvsagt fra verksted til verksted. Men du må nok regne med i allefall 6-800 kr. Lenke til kommentar
hypbert Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har snakket med Sony ericsson ang det med at deksel på C702 blir fort slitt og da fikk jeg til svar at dette er en garanti sak pga produksjonsfeil, nye deksler på C702 skal vistnok tåle en del mer før slitasjen melder seg! Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Har snakket med Sony ericsson ang det med at deksel på C702 blir fort slitt og da fikk jeg til svar at dette er en garanti sak pga produksjonsfeil, nye deksler på C702 skal vistnok tåle en del mer før slitasjen melder seg! Ok,så hvis jeg sender inn så får jeg nytt deksel ? Lenke til kommentar
hypbert Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har snakket med Sony ericsson ang det med at deksel på C702 blir fort slitt og da fikk jeg til svar at dette er en garanti sak pga produksjonsfeil, nye deksler på C702 skal vistnok tåle en del mer før slitasjen melder seg! Ok,så hvis jeg sender inn så får jeg nytt deksel ? Ja han representanten fra SonyEricsson sa ivertfall det! Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Har snakket med Sony ericsson ang det med at deksel på C702 blir fort slitt og da fikk jeg til svar at dette er en garanti sak pga produksjonsfeil, nye deksler på C702 skal vistnok tåle en del mer før slitasjen melder seg! Ok,så hvis jeg sender inn så får jeg nytt deksel ? Ja han representanten fra SonyEricsson sa ivertfall det! Får ringe idag da å høre : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå