da_pretender Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg vil introdusere dere til en kanon mobil applikasjon som kan brukes til å ringe gratis over hele verden. Alt dere trenger er en smart-phone og tilgang til mobilnett eller til WiFi. Applikasjon er gratis og heter Fringe. Den kan lastes ned fra http://www.fring.com/ Med gratis mener jeg 101% uten skjult kostnader borsett fra mobil datatrafikk. Men finnes mann i WiFi zone så er det 100% gratis å bruke Med Finge kan dere holde dere oppdatert med Facebook, MSN, YAHOO, ICQ og SKYPE. Når dere logger inn for første gang bes dere å registere som bruker. Brukernavn kan deles med andre Finge brukere. Når dere er innlogget kan dere linke opp MSN, Skype, Yahoo, Gmail og Facebook med Fringe. Kontakter som bruke et eller flere av IM programmer kan chatte med dere ved å bruke tekst eller ved å ringe dere. Dere mottar et anrop på telefon som går på WiFi/GPRS/3G. Jeg har brukt dette et stund og den viker perfekt. Jeg har spart noen 100-lapper på internasjonal samtaler siden jeg har insatllert dette på min mobil. Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Jeg er enig i at det er en veldig flott applikasjon (som kom ut i 2007), men den heter jo ikke Fringe. Fringe er den nye TV serien. Dette programmet heter Fring. :] Du unnlater å nevne noe av det beste med fring, nemlig SIP støtte. Kombinert med en voip tilbyder blir det veldig billig å ringe fasttelefoner og mobiler rundt om i verden. Endret 22. november 2008 av hungry hippo Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Og dette virker fortsatt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå