amyk Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 hvordan kameraet er bryr je meg i grunn ingenting om. bare den har en bra nettleser og er stabil og ikke så altfor treig så går det bra. og vet fortsatt ikke ennå om je liker touch tastatur best eller fysisk qwerty. har hatt qwerty før og det funka veldig bra. Stabiliteten er veldig bra og nettleseren er sånn passe.. Jeg har lastet ned opera mini som funker bedre, bortsett fra når du skal skrive inn passord og sånt som krever tastatur, da blir det tungvint. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 trur det blir Touch pro je. ingen andre forslag til no telefonen som er litt ala den og Xperian som er no bra ser det ut som Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 har nå hatt HTC touch pro i 3 dager og må si jeg er storfornøyd den er mye kjappere enn min gamle HTC s710 som var et problem uansett hva man ville bruke den til. HTC tochen min er veldig stabil, kjapp respons (mye kjappere enn SE p-serie telefoner, iphone kloner og eldre HTC telefoner) batteriet varer rundt 1-1.5 dager md veldig mye bruk, bla mye youtube og bildefremvisning og spilling og sms sending. kjempe bra tlf. har også satt på den plastikfilmen så den ikke får så fort riper. noe av det beste jeg har hatt. de 2 beste telefonene jeg har prøvd må være Nokia E71 og HTC touch pro, touch HD og xperia er vel også bra valg. vet ingenting om LG KC910 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå