nietsoj100 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Skal kjøpe meg ny tlf snart og sikler litt på n82, noen som har noen fordeler eller ulemper om denne tlf? Eneste jeg er litt usikker på er tastene på den, redd de kan være litt knotete, må vel til en butikk for og prøve regner jeg med. Hvordan er batteriet på denne?Tenker da på vanlig bruke med litt ringing og meldinger i løpet av dagen. Så også litt på 6500 classic men jeg vil ha S60 systemet. Håper noen har noe og komme med her:)på forhånd takk:) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg hadde ingen problemer med tastene, men det er nok en fordel å prøve selv i en butikk, ja. Jeg gikk rundt to dager uten å lade telefonen med normalt bruk. N82 er ganske mye mer avansert enn 6500 classic, så det spørs jo litt på dine bruksområder. Vil du ha S60, er det i hvert fall ingen vei utenom. Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Har vel strengt tatt ikke bruk for alle finessene på n82 men skal ha s60, det fungerer så bra i mine øyne at det nesten er uunværelig. GPS og wi fi er ikke noe jeg regner med og bruke hver dag men det er kjekt og ha:) Tror nok det blir en n82 svart før jul:) Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 vel mitt største problem med n82 er at skjermen begynner å bli litt liten i forhold til konkuransen som har full touch.. utenom det så er telefonen en veldig sterk kameratelefon men den hadde kanskje trengt dedikerte musikktaster for å få fult utnyttelse av mp3 spilleren. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har lest at det samler seg støv under skjermen etter en stund. Er ikke sikker på om dette stemmer, kanskje noen kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har hatt problemer med det på flere av mine tidligere telefoner (jeg har vel støvfulle lommer ), men faktisk ikke på N82. Så jeg kan ikke absolutt avkrefte det, men jeg har i alle fall ikke hatt problemer med det i det hele tatt selv. Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Da har jeg bestilt N82 titan. Blir reneste julekvelden når den kommer! Har også hørt om at det kommer støv under skjermen men da er det jo bare og sende den inn, det skal jo ikke være slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå