dan83 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 hello hello legger ved to helt ferske bilder(tatt i dag) fra hellas, men sliter dessverre litt med å bestemme hvilke av de som er best Jeg liker det ene pgr av fotsporene, gir bilde litt mer "sjel" føler jeg=) Men liker også det andre pgr av refleksjonen i vannet!! Jeg ser ikke poenget i beholde begge, siden de er såpass like....eller er det kanskje "feil" å ha denne holdningen,hehe!? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nr1, men jeg ville croppet det litt i toppen og rettet opp horisonten litt. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Nr1, men jeg ville croppet det litt i toppen og rettet opp horisonten litt. ja, kan se at horisonten er bitte litt skjev=) Kan jeg bruke lightroom 1 til å rette opp dette forresten? Hvis ikke, kan jeg vell bruke gimp og eventuelt åssen gjør jeg dette? Har nemlig aldri gjort noe slikt før Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg kjenner desverre ikke til hverken lightroom eller gimp så der må noen andre steppe inn.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Synes bilde nr 2 var best, likte hvordna himmelen speilet seg på stranden. Nr 1 hadde blitt litt bedre hvis "sand-partiet" på bildet ikke var fullt så mørkt. Var ikke så veldig lett å se fotsporene der synes jeg Tror for resten du kan bruke Gimp til å croppe, men er ikke så veldig erfaren med det, liker Photoshop bedre. Lenke til kommentar
Symbiose Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nr1, men jeg ville croppet det litt i toppen og rettet opp horisonten litt. ja, kan se at horisonten er bitte litt skjev=) Kan jeg bruke lightroom 1 til å rette opp dette forresten? Hvis ikke, kan jeg vell bruke gimp og eventuelt åssen gjør jeg dette? Har nemlig aldri gjort noe slikt før Det er veldig lett i Lightroom, under Develop. Egen funksjon for å rette opp. Bare å se i manualen du fikk med da du kjøpte det for forklaringer Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Stemer for nummer 2, mye mer dramatisk når sola speilet seg i stranden Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Nr1, men jeg ville croppet det litt i toppen og rettet opp horisonten litt. ja, kan se at horisonten er bitte litt skjev=) Kan jeg bruke lightroom 1 til å rette opp dette forresten? Hvis ikke, kan jeg vell bruke gimp og eventuelt åssen gjør jeg dette? Har nemlig aldri gjort noe slikt før Det er veldig lett i Lightroom, under Develop. Egen funksjon for å rette opp. Bare å se i manualen du fikk med da du kjøpte det for forklaringer ok, takk for svaret fikk forresten lightroom 1 av en venn, så har dessverre ikke manualen=) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Likte Nr1 best. Ga litt mere med tørr sand og okke vått helt til bunnen av bildet. Solen speiler seg i sanden som er våt også på denne så. Var ganske fint hvordan det går fra mørk til lys sand, og der etter solspeilingen. Lightroom: Trykk "R" så kommer du dit hvor du kan crope og rette opp horisonten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå