Multi-Task Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei Har tenkt å skaffe en netbook, og planlegger å legge inn Office pakken. Har en CD med 2 lisenser, men hvordan legger jeg inn dette? Asus EEE som jeg har bestilt har jo ikke mulighet til å spille av disken? Kan det kanskje lastes ned og så aktiveres med lisenskoden? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Minnepinne? Nettverk? Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Minnepinne? Nettverk? Må bare opplyse om at jeg ikke er et pc menneske. Jeg liker det helst når alt kommer "ut av pakken". Så her må det nok detaljert informasjon til Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du kan kopiere filene fra installasjon-CD-ene over til en minnepinne og installere fra den på netbook-en. Eller, du kan kopiere de over til harddisken på en annen maskin og installere over et lokalt nettverk. Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Du kan kopiere filene fra installasjon-CD-ene over til en minnepinne og installere fra den på netbook-en. Eller, du kan kopiere de over til harddisken på en annen maskin og installere over et lokalt nettverk. Jeg tenkte meg at du mente det med minnepinnen, men trodde filene var "låst" på cd'n på et eller annet "datavis", men da er problemet løst. For minnepinne har man jo . Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Neida. Det skal som regel bare være å merke filene på CD-ene og dra dem over til minnepinnen. Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå