Åsmund Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 finnes dette? jeg har aldri sett det. det virker så dumt, for det burda da ikke være så vanskelig å få til en plass i bilen til et kabinett. Når jeg får meg bil kommer jeg til å bygge inn en shuttle eller noe. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det jeg lurer på i denne sammenhengen er hvordan det går i forbindelse med viberasjon. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Seek and you shall find. tror det er 3-5 threads om dette emnet på forumet Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Bare å modifisere en Laptop det. Har planer om dette med min gammle 600Mhz =) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 det virker så dumt, for det burda da ikke være så vanskelig å få til en plass i bilen til et kabinett. jeg hadde ikke fått det til maxisuperservertower? kanskje en mini cooper? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Harddisker til bærbare skal tåle disse vibrasjonene. Noe for oss i amotor.no? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Med en gammel cd-spiller ramme og litt flikking så skal det jo være mulig å presse en itx-maskin inn i den.. Med et wlan kort, slim-dvd og en 2.5" 80gb hd så er det vel knall! 5-6" lcd skjermer får man jo til 1000-1500 kr så da er det jo bare å kjøre i vei Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Bare å kjøyve maskinen inn i hanskerommet det. Uten kabinett såklart Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Så et bilde fra en BMW 7-serie med innebygget PC og internett og greier! Den skulle jeg gjerne hatt.. PS: Så en BMW M5 i dag! Jippi Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 blir vanskelig å følge med på veien da, med tanke på internett surfinga i bilen :wink: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 finnes dette? jeg har aldri sett det. det virker så dumt, for det burda da ikke være så vanskelig å få til en plass i bilen til et kabinett. Når jeg får meg bil kommer jeg til å bygge inn en shuttle eller noe. det finnes enkelte biler med tv skjerm, modder man litt så kan man straks koble en laptop til skjermen... close enough? Lenke til kommentar
EchoSierra Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Har tenkt på det selv, PC + GPS + posisjoner på alle fotobokser = alarm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå