MasterShitBag Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Ok.. detter handler altså om tidige/rare PSN navn. Det kan være deres eller noen dere har møtt/sett på Playstation Network. Min er MasterShitBag.. ok den er litt lame Endret 16. november 2008 av MasterShitBag Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Verste jeg ser er folk som bruker mange spesialtegn og tall (Samme syn på folk som bruker mange bokstaver, og også tilfeldig, etter hverandre). Hvis Sony noen gang slipper igjennom et MMO på PSN så håper jeg for all del de legger opp til eksterne kontoer hvor tall og spesialtegn ikke kan benyttes. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Mitt PSN-navn er knutmarius....Jeg er visst ikke crazy nok for denne tråden :/ Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 SnikendeTiss var rart. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvilket språk er ordet "tidige"? Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvilket språk er ordet "tidige"? norsk Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det er bergensk, og er dermed ikke norsk. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvilket språk er ordet "tidige"? norsk Ordboka er enig med deg, men... tidig tidig a2 (av tid og norr tíðr 'gjev, lysten på; rask') som er tidlig (oppe, ute); kjekk, rask, opplagt; hyggelig; av og til; bergensk: en t- tøs en kvikk jente Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 I_HATE_NOOBS_1997 var vel et godt jeg så istad på CoD5. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 "Acknowledge" møtte jeg en gang i Burnout Paradise..... Møtte også en kis på Electroworld i dag som hadde kallt seg "faenheller". Han trenge et navn, tenkte faen heller, og resten er historie. Hjalp ham i Resistance 2 da, han var ansvarlig for at folk under 18 ikke skulle være der oppe så han hadde det egentlig ganske chill :!: Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 "Acknowledge" møtte jeg en gang i Burnout Paradise..... Møtte også en kis på Electroworld i dag som hadde kallt seg "faenheller". Han trenge et navn, tenkte faen heller, og resten er historie. Hjalp ham i Resistance 2 da, han var ansvarlig for at folk under 18 ikke skulle være der oppe så han hadde det egentlig ganske chill :!: Være kor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå