Romvesen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei. Jeg strøk på muntlig eksamen til sommeren og tok derfor ny eksamen i høst. Er det noen her som vet hva dette pleier å koste? Fikk nettopp en regning på 3500,- i posten og synes dette var veldig mye for totalt omkring 60min av en lærers tid. Lenke til kommentar
StreakingCaddis Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei. Jeg strøk på muntlig eksamen til sommeren og tok derfor ny eksamen i høst. Er det noen her som vet hva dette pleier å koste? Fikk nettopp en regning på 3500,- i posten og synes dette var veldig mye for totalt omkring 60min av en lærers tid. Privatisteksamen koster omkring 600 kroner hvis man har hatt eksamen i faget tidligere. Lenke til kommentar
wub Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det må være noe feil, kanskje de har satt på en ekstra null..? Jeg betalte vel 350 for min muntlige eksamen (dog er det dyrere å ta en eksamen opp enn å ta et nytt fag slik jeg gjør). Send en mail til privatiskontoret og hør der, kjip måte å bruke penger på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå