orjan92 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei, jeg har litt problemer med å overføre bilder FRA mobiltelefonen til dataen. det jeg får opp er 2 discer. denne ene heter Phone (H:) den andre heter Phone Card (som sikkert er der bildene mine ligger) (I:) og det ligger ikke noen ting som jeg kan se på noen av de plassene der.. noen som vett hva som må til? -Ørjan. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei, jeg har litt problemer med å overføre bilder FRA mobiltelefonen til dataen.det jeg får opp er 2 discer. denne ene heter Phone (H:) den andre heter Phone Card (som sikkert er der bildene mine ligger) (I:) og det ligger ikke noen ting som jeg kan se på noen av de plassene der.. noen som vett hva som må til? -Ørjan. hei, har du minnekort er det nok enklest å ta det ut, og putte i pcen. Visst det er lagret på det og da. Visst ikke så vet eg ikkje Lenke til kommentar
orjan92 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Hei, jeg har litt problemer med å overføre bilder FRA mobiltelefonen til dataen.det jeg får opp er 2 discer. denne ene heter Phone (H:) den andre heter Phone Card (som sikkert er der bildene mine ligger) (I:) og det ligger ikke noen ting som jeg kan se på noen av de plassene der.. noen som vett hva som må til? -Ørjan. hei, har du minnekort er det nok enklest å ta det ut, og putte i pcen. Visst det er lagret på det og da. Visst ikke så vet eg ikkje har desverre ikke minnekorts leser på pcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå