heggz Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg var rank 29 i går da jeg sluttet å spille. Nå er jeg plutselig satt tilbake til 9. Noen andre som har mistet rank? Jævli irriterende Lenke til kommentar
shaker Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hørt om mange som har det samme problemet. Er også noe feil med competitive online coop. Spillet henger seg ofte på slutten av en runde og man får ikke xp (eller trophies). Satser på at det kommer en patch snart. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Du har statsa dine, slapp av. De går tilbake til det egentlig når det fikses. Det som irriterer meg er at alt henger etter coop sucsess(hvis man er host) Lenke til kommentar
shaker Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Er det competitive coop som henger seg eller vanlig coop? Hos meg er det bare competitive. Hadde vært fint om de gadd å ha en beta for PS3 neste gang. Endret 18. november 2008 av shaker Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg hadde dette problemet flere ganger på COD4, men etterhvert tror jeg det ble rettet opp med en patch eller no. Likevel et ganske kjipt problem, mener også at kontoen min på GTA online også "nullstilte" seg etterhvert som jeg logget ut fra PSN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå