TheBoxhead Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Fant dette motivet mens jeg gikk gatelangs i new york her om dagen, syntes det er litt artig og "dirty". Endret 16. november 2008 av cyclo Lagt til BK i emnetittel Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Fant dette motivet mens jeg gikk gatelangs i new york her om dagen, syntesdet er litt artig og "dirty". Nå er ikke jeg noe ekspert på slike bilder, men likte fargene og stemningen i dette bilde, men kunne ønsket mer skarphet Endret 21. november 2008 av b-real Fjernet bildequote. Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 16. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 ja er nok noe uskarpt, så rent fototeknisk mangler det endel. Men allikvel synes jeg bildet har noe ved seg. Ble tatt på kvelden i dårlig lys, håndholdt og høy iso Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Dette er nok mer en super location enn et supert bilde. Jeg synes det er helt greit med manglende tekniske kvaliteter, men da ville jeg også hatt et sentralt motiv. Slik det fremstår nå så burde det nok vært superskarpt og superstramt, men på den annen side så har det sin sjarm. Jeg vil ikke umiddelbart avvise bildet som selvstendig verk, men hvis du skal satse på bildet med sine åpenbare svakheter så må du nok legge til litt ekstra støy. Relativt kraftig filmstøy. Da er du mer i nærheten av det uttrykket jeg tror du ønsker å formidle her. Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 17. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) ja er nok mere en super location en et supert bilde, har mye å hente på å klare å få frem skikkelige motiver. Men jeg lærer hele tiden, ikke minst takket være konstruktiv kritikk som dette Mulig jeg prøver litt på støy osv for å leke med ideen videre, for se om det er vært en ny post. det som slo meg først og fremst med location var det litt typiske møkkete og slitte, i tillegg mener jeg at det er en lek med rektangler i dette bildet. Men helt klart at jeg ikke har klart å få dette frem eller at jeg ser noe som ikke er der Nå skal nytt fastobjektiv f1.4 30mm anskaffes. Dette ble tatt med eos 350 og kit objektiv håndholdt i dårlig lys og det føler jeg begrenser tekniske kvaliteter og muligheter men selvfølgelig begrenser det ikke et godt motiv Takker for tilbakemelding som alltid ! Endret 17. november 2008 av FotoDilla Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Det at det ser ut som det er tatt litt på skrått, er det "feilen" her? Er det grunnen til at den venstre siden av bildet blir litt sånn "nesten uklar"? Fordi den er lengst borte? Får ikke helt taket på dette. Ellers syns jeg bildet absolutt var verdt en tanke eller to. -- hadde glemt en "?", Endret 18. november 2008 av pybalto Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Bildet er i mine øyne perfekt for meg, med to unntak. Det er litt skjevt og det har for lite dybdeskarphet. Du burde blendet ned et par hakk. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Ja, men er det skjevt fordi det er tatt på skrått over gata f.eks.? Sånn at om det var tatt fra ett punkt mer "rett på" så ville det ikke trengtes mer dybdeskarphet? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Det trenger mer dybdeskarphet fordi plattformen i mine øyne virker å være litt ute av fokus. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Åja, nå skjønner jeg. Den kommer mot oss, ikke sant. Altså plattformen er det nærmeste i bildet. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Det er det JEG mener, ja. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 syns det var ett stilig bilde, men syns det er litt forvirrende, blikket farer liksom over hele bildet og blir usikker på hvor fokuset skal være. fargene var bra syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå