_FnX_ Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Savner en phpmyadmin-howto på sourcecode.no ... Noen som vet om norske sider med info/innføring i phpmyadmin, hvordan jeg setter opp en database og slikt. Skal sette opp et phpbb på en side. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 phpbb trenger du bare å kopiere der du vil ha det og starte det opp. :smile: Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Uten phpmyadmin eller noe slikt? Har en gratis side som støtter php/database, tenkte jeg skulle teste ut forumet før jeg evt. kjøpte domene og webplass. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 phpBB : Critical Error Could not connect to the database db_host er vel localhost? og db_navn er vel brukernavnet mitt? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 database navnet er det du har fått tildelt for eks "domenenavn_no eller domenenavn_com. i phpbb2 skal det være et installasjons skript trodde jeg. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 phpBB2 guide finnes her. Den omtaler alt fra nedlasting av filer, oppsett og databaser til installering av forum. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Fin guide! Men det er faktisk ikke så vanskelig som jeg trodde da jeg satt litt fast.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå