Gå til innhold

N82 eller C702?

Kai_g

Anbefalte innlegg

Hei, må ha ny tlf nå, da min w810 ikke er helt god..

Har sett på disse fonene, og de virker ok begge to, med gps og greie kameraer, og har gjort det greit i tester? får de til ca samme pris, til mitt Chessabb.

Hvilken er best? andre tlf til ca samme pris??

mvh Kai G

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett på disse fonene, og de virker ok begge to, med gps og greie kameraer, og har gjort det greit i tester? får de til ca samme pris, til mitt Chessabb.

mvh Kai G

vis du vil ha et godt kamera, gps, wifi, ganske bra musikk avspiller osv så må jeg nok anbefale Nokia n82, Nokia n82 er nok bedre på nesten alt untatt to ting i forhold til C702 og det er tastene og at c702 tåler mer.

men synes du tastemne på n82 er helt greie(ville ha prøvd i en butikk) og at du ikek gjir mobilen din alt for mye juling ville jeg ha valgt Nokia n82 helt klart.

Lenke til kommentar

mvh Kai G

vis du vil ha et godt kamera, gps, wifi, ganske bra musikk avspiller osv så må jeg nok anbefale Nokia n82, Nokia n82 er nok bedre på nesten alt untatt to ting i forhold til C702 og det er tastene og at c702 tåler mer.

men synes du tastemne på n82 er helt greie(ville ha prøvd i en butikk) og at du ikek gjir mobilen din alt for mye juling ville jeg ha valgt Nokia n82 helt klart.

Takker! Da blir det no N82 tenker jeg. Er generellt snill med mobilene mine, hatt w810 i mange år nå så..

Lenke til kommentar

min N82 har overlevd et år, og jeg er ikke så snill med telefonene mine. dessuten er problemet med tastene langt ifra sant. jeg har ikke hørt om noen som har syns tastene har vært noe problem. C702 er også ikke en smarttelefon så jeg føler at N82 håndterer programmene bedre. dette er da min personlige mening.

Lenke til kommentar

mvh Kai G

Nå er N82 og C702 to litt forskjellige telefoner..

N82 har det meste, å er ganske lik N95.. Mens C702 er noe teknisk svakkere på kamere, Wifi osv, men tilgjenngjeld er en "arbeids tlf", som tåler fukt, støv, vansprutt osv..

Du kan sjekke ut linken under, for mere konkret tekniske forskjeller på dem:

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPho...p;idPhone1=2177

Her er en test av N82: http://www.amobil.no/artikler/nokia_n82/46016

Og her av C702: http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_c702/53285

Hvis noen skall kunne komme med noen konkret info og forslag til deg, så bør du komme med mere info om hva du er ute etter, hva du skall bruke dem til, å hvorfor du er inntresert i dem to nevnte tlfene.. Hvor mye penger du vil bruke, hvilket abb/operatør.. osv.

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

c702 har ganske svakt kamera; dårlig fargegjengivelse og ofte kornete bilder. Skjermen for også lett riper. Med unntak av det så er c702 en flott telefon til det aller meste. Personlig synes jeg at symbian-os er ekstremt lite brukervennlig så jeg ville nok skygget unna N82 pga det, men det er jo en smakssak. Har du vurdert c902 eller c905? c902 har litt vonde taster og kanskje liten skjerm, men det er likevel en skikkelig lekker telefon. c905 har både stor skjerm, gps og knall kamera, pluss at man slipper symbian :)

Lenke til kommentar

mvh Kai G

Jeg har N82 og hatt den siden januar og er storfornøyd. Den er utrolig bra... og fordi om knappene er små funker de allikevel utrolig bra. Kameraet tar kjempegode bilder og blir automatisk geotagget (hvis du har slått på dette).

Men den viktigste grunnen for meg til å velge N82 den dag i dag, er GPS'en! Det at du på forhånd laster inn hvilke kart over de landene du vil ha, ved å bruke Nokia MapLoader er rett og slett genialt.

Akkurat det er ett stort minus på C702, da disse lastes inn over mobilnettet hver gang du slår på GPS'en. Og dette blir fort svindyrt når du er i utlandet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...