Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc slår seg ved spilling eller under press vel og merke

Anbefalte innlegg

hei,som nevnt ovenfor slukker pc seg under spiling eller press,mest spiling,

pc virka 120 prosent da jeg forlate den.skulle slå på pc og den funka helt greit,skulle spille og ingen av spilla funka nesten,men bare vise spill funka,skulle spille og kom inn i spille så skulle jeg gi gass(bil spill) så restarter den seg.

så skulle jeg brenne dvd og det samme skjedde vis jeg brente dvd og skulle gjøre noe anna ting i samma tid som jeg brente så restarta den seg,men vis jeg starta på nytt og brenne og rørte ingen ting på pc så og bare gikk fra den og venta til den var brent ferdig så var det greit.

under spiling og den restarta seg selv får jeg opp feilmelding

Feilsignatur

BCCode : 1000007f BCP1 : 00000008 BCP2 : 80042000 BCP3 : 00000000

BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 256_1

følgene filer inkludert i feilrapport

C:\DOCUME~1\kim\LOKALE~1\Temp\WERc708.dir00\Mini111608-04.dmp

C:\DOCUME~1\kim\LOKALE~1\Temp\WERc708.dir00\sysdata.xm

Endret av rottweiler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være underdimensjonert powersupply.

Eller det kan være varme.

Eller det kan være minne.

Eller det kan være software eller drivere.

Om du legger inn PC specs i posten din vil det hjelpe mot synse svar fra medlemmer som svarer deg.

Informasjonen du har lagt ved er ikke mye å gå ut i fra.

Annet enn at stop koden kan forårsakes av nesten hvasomhelst:

http://www.faultwire.com/solutions_bsod/Ru...0007F-1304.html

Lenke til kommentar
Kan være underdimensjonert powersupply.

Eller det kan være varme.

Eller det kan være minne.

Eller det kan være software eller drivere.

Om du legger inn PC specs i posten din vil det hjelpe mot synse svar fra medlemmer som svarer deg.

Informasjonen du har lagt ved er ikke mye å gå ut i fra.

Annet enn at stop koden kan forårsakes av nesten hvasomhelst:

http://www.faultwire.com/solutions_bsod/Ru...0007F-1304.html

cpu=AMD 3200+ 2.2 GHZ

Ram= DDR 1024

skjermkort= Nvidia Geforce 6800LE

Hovedkort= ASUS

Tror ikke det er varme.cpu tempen ligger på 40.og hovedkort tempen ligger på 32.skjermkort ligger på 59 og da spiller jeg ikke og er bare i weindows.

men tenkte og formatere da jeg skulle egentlig gjort dette uansett,men etter formatering og vis alle spill osv virker normalt igjen så er det vel bare software/drivere som var galt?

Endret av rottweiler
Lenke til kommentar

Du burde vel kanskje kjøre et par pass med memtest86+ bootet opp fra CD. Dette for å eliminere minne relaterte hw problemer føre du går til formattering og reinstallasjons skrittet.

Åpne minidumpen i windbg kan også gi en pekepinn på om det er driver som feiler . Dette om BSOD/dump gjenoppstår repetert med samme data.

Lenke til kommentar
Du burde vel kanskje kjøre et par pass med memtest86+ bootet opp fra CD. Dette for å eliminere minne relaterte hw problemer føre du går til formattering og reinstallasjons skrittet.

Åpne minidumpen i windbg kan også gi en pekepinn på om det er driver som feiler . Dette om BSOD/dump gjenoppstår repetert med samme data.

Har du muligheten til og spesifere deg litt om ting og da jeg ikke har så veldig greie på dette men vil lære meg det.

spesifere feks

1-Du burde vel kanskje kjøre et par pass med memtest86+ bootet opp fra CD. Dette for å eliminere minne relaterte hw problemer

2-Åpne minidumpen i windbg kan også gi en pekepinn på om det er driver som feiler . Dette om BSOD/dump gjenoppstår repetert med samme data.

takk vis du orker og spesifikere dette:D

Lenke til kommentar
Power supply - strømforsyning

ok,håper det ikke der det da :S

men lasta ned Test Drive Unlimited og det kan jeg spille uten at det slukker seg,men vis jeg spiller StreetLegal_Redline med en vis bil så slukker pc seg etter 7sekunder og vis jeg bruker en anna bil så må jeg på en måte kjøre så fort at jeg hoper og detter utafor spille så slukker pc seg? rart spør du meg :S

Endret av rottweiler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...