Jobby Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg installerte Linux(Ubuntu) for ca 1mnd siden, fikk det på CD av en kompis, det var også han som installerte det. Jeg installerte Linux for å sette opp vt-server og cs 1.6 server, men fikk ikke til noe. Vet ikke hvordan man installerer program på Linuxen :S Så nå vil jeg ha windows tilbake, men det kommer opp når jeg holder på å installere windowsen at det mangler mange filer på cden, har satt patisjonen til NTFS. Har installert windows mange ganger men det har aldri kommet melding om at det mangler filer, dette skjedde etter linux ble installert. Det er ikke hakk i cden osv. - takker for alle svar Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 plutselig så funka det problem løst, steng tråd. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Vi har ikke for vane å stenge tråder selv om trådstarter har fått svar på problemet sitt. Årsaken er at tråden også kan være av interesse for andre. Derfor anbefaler vi heller at du legger til [løst] i tittelen, og skriver en liten notis nederst i tråden om at problemet er løst og du ikke har behov for flere svar. (Og som vanlig, ikke kommenter dette innlegget. Send evt. en PM) Off-topic fjernet Endret 16. november 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå