Spartan Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Her er et bilde tatt i brl mitt idag. Bilen er rippet opp, felger knust med sten, truffet av diverse egg, flere sneiper ligger oppå bilen (brennmerker), frontfangeren har gått spark i grillen osv. Bilen ser ut til å være ca. 2 år gammel ut i fra skiltnr. Et trist syn.. Endret 16. november 2008 av Spartan Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ser ingen bilde. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Ikke jeg heller og skjønner ikke hva poenget ditt er. EDIT: Så bildet! Endret 16. november 2008 av Tritrans Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Får han igjen det på forsikringa da? Hvis ikke synes jeg meget synd på bileieren! Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 skjønner ikke hvorfor du poster dette på et forum med mindre du trenger hjelp, noe du heller ikke har spurt oss om. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Prisen for å bo i Oslo. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 skjønner ikke hvorfor du poster dette på et forum med mindre du trenger hjelp, noe du heller ikke har spurt oss om. Skjønner ikke hvorfor du poster dette på et forum, med mindre du har noe å melde. Syns det er ille å se hvor lite respekt folk har for andres eiendeler. Har selv fått bilen min tilgriset med snus, i tillegg til at noen hadde revet av sidespeilene mine og stukket av med det. Skal ikke spekulere i hvor mye det vil koste å fikse den Primeraen der, men over 50 000,- behøver ikke være urealistisk. Er det maling som har blitt tømt over der? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Prisen for å bo i Oslo. Prisen av å ha gateparkering. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Skal ikke spekulere i hvor mye det vil koste å fikse den Primeraen der, men over 50 000,- behøver ikke være urealistisk. Er det maling som har blitt tømt over der? Nei, tror det er bare egg. Masse eggeskal overalt. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 SPARTAN: Er det din bil? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 SPARTAN: Er det din bil? Hvis du leser så ser du at han skriver " en bil i brl mitt" som mest sannsynlig vil si " en bil i borettslaget mitt". Han sier også at bilen ser ut som en 2 år gammel bil på grunn av skiltnr. Ganske åpenbart at det ikke er hannes bil hvis du bare leser. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Nei ikke denne gangen, men for 2 år siden ble min skadet av mer tradisjonell "hit & run" bilist 20 m unna. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Gateparkering er skummelt! I gata der jeg parkerer, ser jeg ofte knust glass på søndags morgen. Bare tidsspørsmål før jeg finner det samme ved bilen min :/ Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Jeg traff tilfeldigvis eieren i sted! Han var i sjokk! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Trist. Vedder en tier på at gjerningsmennene var noen av våre nye landsmenn ... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) At det var utlendinger blir vel spekulativt å hevde. At det var drittunger derimot, er utvilsomt. Endret 19. november 2008 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 slikt er ikke morro. var noen som kastet en brostein gjennom vinduet på bilen til en venn av meg, ødela sports-seter i skinn, vinduet(så klart) og ett svindyrt håndbrekk(4k ca) sinnsykt kjipt slikt, skjønner ikke at noen gidder å ødelegge biler... Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Håndbrekk til 4.000? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dna av siggarett-stumpene? Synes det er tåpelig at folk gjør sånn som det der.. Er en eldre, tilbakestående(mener det ikke styggt) fyr som sykkler rundt på en slags 3-hjuls sykkel. Den er blitt herpa av fjortiss gangstere som skal vise seg frem. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er vel ikke en sivil politibil vel? Neida, ser ikke akkurat sånn ut, men kan jo hende noen har trodd det var den som bøtela de dagen før eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå