Jack_Daniels Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei, kjøpte en xbox 360 elite for ca 1 mnd siden. Og jeg har hatt problemer med liven min siden den tid.. Jeg får aldri connecta til xbox live fra dashboarden prøver jeg kommer det opp en melding der det står: Xbox LIVE Your console can't connect to Xbox LIVE. Do you want to exit this session and test your network connection? if you are playing a game, wou will lose any unsaved progress. Yes, test connection \ No, cancel trykker jeg "Yes, test connection" Kommer det opp: "Test Xbox LIVE Connection" Network adapter - wired wireless network - ip adress - confirmed dns - confirmed mtu - confirmed icmp -confirmed xboxlive - connected nat - open Trykker jeg "no, cancel" kommer jeg tilbake til dashboarden uten å vær signed inn på profilen min i det hele.. Dette er ganske så irriterende. for jeg kan aldri signe inn på profilen min så jeg får tak i savegamesene mine.. Skal jeg kunne spille et spill må jeg dra ut nettverks kabelen for å derreter signe inn til profilen min offline... Annen info: Jeg har en 20mbit linje fra tafjord mimer. Xboxen er connected rett fra modemet Sammen med et par andre pcer. jeg har koblet pcen min til xboxen, for å kunne se filmer på tven. avogtil kommer det opp "profilenmin has signed on to xboxlive" mens jeg ser film Men går jeg tilbake til dashboarden da eller starter et spill kommer det med en gang "profilenmin has signed off xboxlive" noen som har en idè om hva som kan forrorsake dette ? En kompis av meg veltet xboxen ned på gulvet en gang, men den har fungert helt fint siden. og liven har vært like umulig hele tiden... Men problemet hadde vært enkelt viss jeg ikke hadde åpnet min xbox for å se om det var noen klare feil på hardware.. For da gikk vel garantien min og ? så jeg kan ikke gå tilbake på expert å si denne xboxen er ødelagt... ? Er det noen som har opplevt samme problemene som meg ? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Sjekk med modemet ditt om du har en åpen for xbox live tjenesten. Jeg måtte inn i min telenor router og sette Live som en "godkjent" tjeneste og da virket alt. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 snakker du om å åpne porter nå ? eller noe annet ? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Jeg kan heller ikke update til NXE dashboarden.. Blir litt irritert Lenke til kommentar
Bango Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 har det samme, har virket fint i et halvt år. Finner ikke ut av en dritt nå Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 prøv en ledning fra pcen i det andre nettverkskortet og del denne med xboxen. 3 år eller nyere pcer har som regel 2 nettverkskort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå