fleur Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg og samboer vurderer en 4-5 dagers tur til en storby i Europa på nyttårsaften. Noen som har reisetips? Hvor er det best fyrverkeri, mest liv og røre? Har vært i både London og Paris så kunne tenkt oss et annet sted. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Warszawa skal visst være veldig bra, hørt mye fint om den byen. Kunne tenkt meg og vært der selv en gang. Endret 16. november 2008 av kremt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 sitter litt å tenker på en tilsvarende tur så slenger meg på tråden. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jul og nyttår i Paris anbefales i alle fall ikke, det er helt feil sesong for byen og de gjør lite ut av slike markeringer. Hva med Bercelona? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 En kamerat av meg som bor i Spania, sier at nyttår der er utrolig rått. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det kommer vel ann på hvor i Spania man er. For fyrverkeri er faktisk 8. desember den store dagen i Spania. Lenke til kommentar
fleur Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Hva med Riga? Noen som har vært der? Er det nok å finne på der fra mandag - fredag? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Slenger meg på for at den skal komme med i mine innlegg. Familien har nesten gjort det til en tradisjon å reise utaskjærs annet hvert år. Muligens vi skal gjøre det til en årlig tradisjon og reise i år også. Det står ikke på lysten og har lurt litt på Krakow. Jul og nyttår i Paris anbefales i alle fall ikke, det er helt feil sesong for byen og de gjør lite ut av slike markeringer. Har vært i Paris nyttårshelg og syntes det var kjempe bra. Det er mange som møter opp i området rundt Eiffeltårnet/Trocadeiro og feirer med høy sigarføring og champagne i glassene (litt skuffende fyrverkeri). Et år hadde vi med barna og feiret aften i Euro Disney og det var en opplevelse som både barn og voksne satte pris på (bra fyrverkeri og lysshow). Det har noe med øynene som ser og hva du ønsker. Skal det være fest og moro, så er muligens London et bedre alternativ. Normalt sett billigere fly og flere nyttårsaktiviteter i byen . Endret 22. november 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hva med Riga? Noen som har vært der? Er det nok å finne på der fra mandag - fredag? Riga er det alltid liv i. Var der med noen venner for 2 uker siden, midt i uka, men byen var full av liv og røre Eneste som var negativt er at de ikke var veldig gjestfrie av seg. Værsågod og takk finnes ikke i språket deres. Lenke til kommentar
zmn Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg kunne godt tenke meg å feire nyttår i amsterdam jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå