Gå til innhold

Digital fotoramme, noen tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det med skalering for bilder som ikke har den oppløsningen da ?

Det gjøres automatisk; såfremt bildet er større enn 800x600. Mindre bilder vises i den oppløsningen de har.

Tom

Ja, jeg skjønte det gikk automatisk :p Hadde det ikke vært såpass hadde jeg ikke en gang giddet å stille spørsmålet, men jeg tenkte mere på kvaliteten etter at det ble skalert.

Lenke til kommentar

Er også på jakt etter en gave til mamma, ser ut som om jeg ikke er den eneste :yes:

Var jo ikke akkurat veldig pent design på den fra Europris, men prisen er jo veldig grei da :grin: Lurer på om jeg kanskje skal kjøpe den i morgen, kan jo bare levere den tilbake hvis den er kjempedårlig, det er jo 30 dagers returrett på Europris faktisk.

Lenke til kommentar
Er også på jakt etter en gave til mamma, ser ut som om jeg ikke er den eneste :yes:

Var jo ikke akkurat veldig pent design på den fra Europris, men prisen er jo veldig grei da :grin: Lurer på om jeg kanskje skal kjøpe den i morgen, kan jo bare levere den tilbake hvis den er kjempedårlig, det er jo 30 dagers returrett på Europris faktisk.

Hvis du kjøper den, kan du ikke fortelle her inne hvordan den er?

Det hadde vært supert. :)

Lenke til kommentar

Har akkurat pakket ut Europris rammen nå. Oppløsningen er 480 x et eller annet, og ikke 800 x 600. Den er ikke verdens peneste, skulle heller ønske at den var sort. Den er hvit og gjennomsiktig med litt buete former. Skal prøve å finne noen bra testbilder nå, kommer tilbake med mer.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke veldig stor erfaring med rammer og har ikke noe sammenligningsgrunnlag.

Europris sin er grei, men oppløsningen kunne vært høyere. Menysystemet funker ok, og man kan stille inn litt på kontrast osv. Rammen kutter litt i bildene for å få de til å passe dessverre, dette er en ganske stor ulempe synes jeg. Den har heller ikke batteridrift for de som ønsker dette...men hva kan man forvente til 400 kroner?

Lenke til kommentar

Jeg har også kjøpt den på Clas Ohlson til 998,-. Fin bildekvalitet, bra innsynsvinkel fra 3 kanter, men ikke fra undersiden. Dersom den da står på en kommode, pekende litt opp, blir den svært mørk å se på dersom du sitter i sofaen. En smakssak kanskje, men den ser mer ut som en liten PC-skjerm enn en billedramme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...