granny Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Hei Jeg har nå for første gang forsøkt å lage meg en "fildelerserver" (eller hva man nå skal kalle det) med å la min gamle stasjonære pc være server for mine to bærbare maskiner. Utrolig nok har jeg fått det til å fungere slik at jeg nå har bilder, musikk og dokumenter på serveren. Så ønsker jeg å kunne ta fast sikkerhetskopi av disse dataene over på en ekstern harddisk (har en Packard Bell Store & Save) som jeg ønsker å bruke til dette formål hvis det er mulig? Finnes det et program (gjerne gratis) som man kan bruke til dette formålet? Et som er enkelt å betjene? Råd og tips mottas med stor takk Endret 16. november 2008 av granny Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 SycToy hvis du kjører windows. Bruker det selv, og det er meget enkelt. Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 SycToy hvis du kjører windows. Bruker det selv, og det er meget enkelt. Tusen takk for tipset - da skal jeg se om jeg finner det og om jeg skjønner det Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Nå har jeg søkt etter det - og klarer ikke å finne noe sted å laste det ned? Linke? Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 du kan jo kikke HER Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 du kan jo kikke HER Tusen takk - da var det altså bare en skrivefeil når det stod sycToy? Jeg fant nemlig også det når jeg søkte - men ingen nedlastningsmulighet. Da prøver jeg dette Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 du kan jo kikke HER Tusen takk - da var det altså bare en skrivefeil når det stod sycToy? Jeg fant nemlig også det når jeg søkte - men ingen nedlastningsmulighet. Da prøver jeg dette Jeg får feilmelding om at det ikke går å innstallere da det tydligvis mangler noen komponenter på maskinen?? Men ingenting om hvor jeg kan finne dette Noen som har andre tips å komme med? Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 du trenger NET framework 2.0 Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 du trenger NET framework 2.0 Tusen hjertelig takk for hjelpen Nå gikk det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå