TurtelWar Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Hei. Lurer på om det er mulig å skaffe snus i en butikk eller kiosk i Danmark? Noen som har erfaring? EDIT: Glemte å skrive at det var København eg skulle til Endret 16. november 2008 av TurtelWar Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det skal visst ikke være mulig. Mener jeg leste at det er ulovlig å selge det i EU, hvor Sverige har et unntak. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Det skal visst ikke være mulig. Mener jeg leste at det er ulovlig å selge det i EU, hvor Sverige har et unntak. Ja, men har hørt at det finnes enkelte kiosker hvor det forsatt er snus? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du får kjøpt snus i København. Jeg fikk hvertfall det i sommer, om det var ulovlig vet jeg ingenting om. De selger på diverse kiosker og på Kastrup (som jeg fikk med meg). Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du får kjøpt snus i København. Jeg fikk hvertfall det i sommer, om det var ulovlig vet jeg ingenting om. De selger på diverse kiosker og på Kastrup (som jeg fikk med meg). Samme sist jeg var i køben, men de har bare løs. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Hva er prisen for 1 boks? Skal bo på Radisson SAS Falconer hotellet, og lurer på om noen vet om noen kiosker som ligger i nærheten? Plasseringen av hotellet: http://maps.google.no/maps?f=s&utm_cam...m=google%20maps Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Og er snusen godt synlig i de butikkene der de har snus, eller gjømmer de den litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå