provolone Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei. Får støtt og stadig blåskjerm. Det står: Driver_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Videre Står det standardgreiene of check hardware/software etc. Noen med tips and trix? På forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Prøv og brenn ut denne cd-en og sjekk om du får noen feil. Det er en diagnose test cd som kan sjekke mange ting på pc-en din. Ultimate Boot CD 3.4 - Full Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
provolone Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 takk så mye. skal prøve det Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 det fikset jeg en gang ved å bruke systemgjenoppretting. ganske latterlig ettersom det eneste jeg gjorde var å installere nytt skjermkort. Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg fikk blåskjerm med samme error etter jeg fikk nytt skjermkort. jeg fikset det med å bruke systemgjenoppretting. har du installert noe nye pci kort eller lignende i pc'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå