GrandMa Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 G'day. I går sluttet plutselig Firefox å funke. Med en gang jeg starter nettleseren går den rett til en feilmelding om at den ikke kan finne siden. IE funker helt fint, og det gjorde Firefox inntill i går . Bruker ikke proxy. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Prøv å innstaler den på nytt? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Funker ikke. Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 G'day. I går sluttet plutselig Firefox å funke. Med en gang jeg starter nettleseren går den rett til en feilmelding om at den ikke kan finne siden. IE funker helt fint, og det gjorde Firefox inntill i går . Bruker ikke proxy. Frakoblet modus elns? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Nope. Merkelige saker dette. Flere som har samme problemet på Freakforum... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det første jeg ville ha sjekket er softwarebrannmur. Er FF med i unntaksreglene slik at den får tilgang til internett? Det andre er utvidelser som kan skape problemer. Fjern en etter en (starte FF i sikkermodus for å gjøre det?) Det tredje er å slette cache og cookies. Får håpe at noe av dette funker... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Euhm. Har du lyst til å gi meg en liten guide på de to første punktene? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvis du bruker Windows innebygde brannmur så finner du den på kontrollpanelet. Dobbelklikk på brannmur og velg unntaksfanen. Der skal du finne Firefox. Hvis ikke så må du legge til FF... FF i sikkermodus velger du på Windows Start-meny. http://wiki.firefox.no/index.php?title=firefox_starter_ikke Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Ingen av de tre alternativene funket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå