Gå til innhold

[Løst]rusten spiller prøver å returnere

Anbefalte innlegg

Heisann.

Begynte på wow igjen når siste exp. kom ut. Har et par karakterer, men alle under 42.

Spiller på silvermoon (alliance) og hvis noen ønsker et nytt medlemm i sin guild så hadde det vært hyggelig. Tenkte å jobbe meg opp mot 55, men hadde jo vært artig å spilt sammen med noen på noenlunde samme lvl.

Navnet er Erokani, og server er som sagt silvermoon.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Horde sloss like mye for "survival" som allys gjør.

Historien tilsier at Horde og Alliance aldri kan leve sammen i harmoni. Og legge skylden på Horde fordi de har en annen levestil blir nesten rasistisk ;)

For og smøre litt: Ikke glem hva Alliance sin "Noble Prince" gjorde og prøver og gjøre den dag i dag ;)

Edit: Ble litt OT, men kan ikke sitte og se at Horde blir dratt ned i grusen.

Jeg spillte på Silvermoon. Horde ofc ;)

Endret av Shadow2007
Lenke til kommentar
Fordi alliance er de med lyse og positive farger, lite hodeskaller og uryddighet.

Horde har det dystert, "negative" farger, rotete, hjemmelagede byer, "savage" og ville. Enkelt og greit.

Allys er mye mer koslig for oss mennesker. Med mindre man er into hordeshit.

Lenke til kommentar
Panzerbert, var du i Praetorians? Husker du Element fra Ally sia? Jeg pleide å være på Silvermoon :p

Het Groggi. Spilte pre tbc på silvermoon da. transferet til kul tiras når den serveren kom opp.

Ja jeg var i Praetorians helt til vi disbanded. Kan vel si at Naxxramas tok knekken på det guildet. Jeg husker Element. Husker og at mange flyttet til Kul-tiras men dette var jo en stund før TBC. Jeg spilte meg til 70 men så ga jeg meg rundt mai i fjor. Litt fristet til å prøve igjen men da tror jeg fruen pakker sekken og drar sin kos hehe.

ps: Charactern min het Dreparn, UD rogue. :D

Endret av panzerBert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...