Bister Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei, jeg satt og lagde en presentasjon til i morgen. Da jeg skulle ta en pause lagret jeg dokmentet som vanlig. Da jeg skulle begynne igjen åpnet jeg dokmentet og bakgrunnen var blirr hvit, prøvde og åpne dokumentet pånytt, men det samme skjedde. Så hver gang jeg går inn må jeg velge ny hovedside for alle lysbilder. Noen som vet hva som er feil og hva som må gjøres? Håper på gode svar Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Slenger meg med på denne. Har hatt samme problemet (OO 3.0), løsningen var å velge en ny bakgrunn og ikke lagre før presentasjonen (kan vel knapt nok kalles en løsning). Å velge samme bakgrunn som den som forsvant funker ikke. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Nei fungerer heller ikke å velge samme bakgrunnen, må da velge en annen bakgrunn, lagre. For så å åpne den og ta den andre bakgrunnen igjen. Vurderer OO 2.4 vis ingen har noen gode svar snart Endret 16. november 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Litt lettere å google etter løsninger om du oppgir versjon av OO, hva slags bakgrunn det er (bilde, farge) og hvordan bakgrunnen er satt inn. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Er OpenOffice 3.0 det er snakk om. Gjelder alle bakgrunner, den er satt in via Hovedside i hurtigmenyen til høyre i programmet. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Dette er rapportert som et problem og skal være fikset i OO 3.0.1. http://qa.openoffice.org/issues/show_bug.cgi?id=94705 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå