Gå til innhold

Star Trek 11 Trailer!


AvidGamer

Anbefalte innlegg

Ny trailer ute! (Nr 3) se link i øverst post, full spekket av nye scener! De kaller denne FULL TRAILER.

 

Gleder meg bare mer og mer! Håper den skal spilles på kino her i norge!

 

Ser ut som jeg hadde rett om at Kirk havner i stolen pga kapteinen faller.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Håper den ikke skuffer..

 

meneh Sylar som Spock?:p

 

 

Er ikke Sylar, men Zachary Quinto. Sylar er en character i Heroes...som skuespiller har han full rett å ha andre roller...seriøst folk må tåle at deres TV idoler spiller i andre projekter....

 

Personlig synes jeg han passer perfect i rollen. Stemmen og utseende er spot on!

Lenke til kommentar
Har lenge tengt å kanksje se på serien, men er jo drøssevis av dem, alle i forskjellige tiår. Men da kan jeg jo se denne.

 

Er ikke lett når man kan velge mellom:

 

"Star Trek" (1966) (TV series)

"Star Trek: The Next Generation" (1987) (TV series)

"Star Trek: Voyager" (1995) (TV series)

"Star Trek: Deep Space Nine" (1993) (TV series)

Star Trek: First Contact (1996)

Star Trek: The Wrath of Khan (1982)

Star Trek IV: The Voyage Home (1986)

Skip originalserien, skip The Next Generation, skip Voyager, skip filmene, skip alt unntatt Star Trek: Deep Space Nine. Der har du en god serie. Vil du ha mer etter det så sjekk ut TNG, men ikke forvent den samme dybden.

Lenke til kommentar

Fy faen jeg gleder meg til denne filmen. etter og ha sett alle (iallefall ikke langt ifra) episodene av the next generation, gleder jeg meg bare mere og mere, uvant med et så "ungt crew" dog.

 

skal definitivt sees :)

 

edit: har sett trailer 3 så mange ganger nå, og kjenner hårene på ryggen reise seg hver gang jeg ser den.. gleder meg ubeskrivelig mye til denne filmen!

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Skip originalserien, skip The Next Generation, skip Voyager, skip filmene, skip alt unntatt Star Trek: Deep Space Nine. Der har du en god serie. Vil du ha mer etter det så sjekk ut TNG, men ikke forvent den samme dybden.

 

Er du helt sprø? TNG er jo den beste av alle, og den som Gene Roddenberry var mest fornøyd med. Selv elsker jeg alle av seriene...ja selv Enterprise liker jeg....men ut av alle er The Original Series den jeg virkelig koser meg mest med.

Lenke til kommentar

AvidGamer: Gene Roddenberry var ubrukelig, og det var som sagt først med DS9, der skribentene turte å bevege seg litt utover det kjedelige, moralistiske Roddenberry-rammeverket at Star Trek ble virkelig interessant. Politikk, krig, religion, og det viktigste av alt, skikkelige, tredimensjonale karakterer som utvikler seg i løpet av serien, i motsetning til pappfigurene i f.eks. TNG.

 

dabear: Voyager bedre enn DS9? Ta deg en bolle. Det at du mener TNG er bedre enn DS9 får vel være greit, det er jo den typiske flertallsmeningen, så det gidder jeg ikke reagere på. Men det mølet de kaller Voyager? Beklager, men der blir vi nok værende veldig uenige :)

 

Uansett, traileren til Star Trek 11 ser vel brukandes ut, blir sikkert en helt grei popcornfilm. Skal sees!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...